Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ninja H2 Carbon ABS '20

Referinta: Kawasaki Ninja H2 Carbon 2020
Kawasaki Ninja H2 Carbon ABS '20
Kawasaki Ninja H2 Carbon ABS '20
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Ninja H2 Carbon ABS 2020 beneficiaza de o instrumentatie de bord de inalta tehnologie. Tahometrul in stil analog este completat de un ecran LCD TFT color de inalta calitate, care permite afisarea grafica a informatiilor, afisare posibila in 4 moduri, in functie de informatiile care sunt prioritare riderului in acel moment, iar prin intermediul Bluetooth telefonul poate fi conectat pentru o experienta de riding superioara. Ninja H2 Carbon se distinge de Ninja H2 prin caroseria superioara realizata din fibra de carbon, dura si usoara, dandu-i un aer unic. Motorul ultra-puternic de 231 cp, un motor in 4 timpi in linie, dispune de o tehnologie unica avansata care il face de neoprit. Sistemul de racire este comun pentru motor, supercharger si transmisie, salvand astfel spatiu. In ceea ce priveste suspensiile, este prima data cand suspensiile de curse KYB AOS-II isi fac aparitia la o motocicleta de strada. Saua, asa cum este de asteptat pentru o motocicleta super-sport, poate acomoda o singura persoana, pilotul, pentru care nici o distanta nu va parea prea lunga.

 

Caracteristici tehnice:

  • motor cu injectie in 4 timpi cu 4 cilindri in linie, 16 valve DOHC, cu supercharger racire pe lichid
  • 998cmc
  • 202 cp
  • pornire electrica
  • 6 trepte de viteza
  • frana fata cu 2 discuri Brembo 330mm semi-flotante
  • frana spate cu 1 disc 250mm
  • suspensii fata furca inversa 43mm
  • suspensie spate Uni-Trak cu amortizor pe gaz Ohlins TTX36
  • inaltime sa 825mm
  • capacitate rezervor 17L
  • instrumentatie de bord avansata
  • ecran LCD TFT color
  • conectivitate Bluetooth
  • vopsea ultra-durabila cu auto-reparare a zgarieturilor
  • basculă pe o singura parte, o premiera în industrie
  • transmisie dog-ring, intalnita de obicei la MotoGP
  • sistem Ergo-Fit
  • sisteme de asistenta la franare ABS si KIBS (Kawasaki Intelligent ani-lock Brake System), un sistem de franare de inalta precizie, intalnit la motocicletele super-sport
  • KTRC (Kawasaki TRaction Control), sistem de control al tractiunii
  • amortizor electronic de direcție Öhlins
  • sistem de schimbare rapida a vitezelor KQS (Kawasaki Quick Shifter)
  • sistem de asistenta la viraje KCMF (Kawasaki Cornering Management Function)
  • ambreiaj hidraulic Assist & Slipper Clutch
  • sistem asistenta la demarare KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)
  • sistem de masuratori inertiale Bosch IMU
  • sistem unic de racire pentru motor, supercharger si transmisie
  • jante din aluminiu cu design special pentru seria H2
  • clapete de acceleratie controlate electronic
  • simbolul Kawasaki River Mark, rezervat pentru modele de importanta istorica
  • indicator de rulare economica

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garantie. Garantia poate fi extinsa incă 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicleta Kawasaki de vanzare si in rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.