Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ninja 500 '24

Referinta: EX500GRFNN
Kawasaki Ninja 500 '24
Kawasaki Ninja 500 '24
Kawasaki Ninja 500 '24
5.462 €
(Fara TVA)
32.831 RON
(TVA inclus)
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Ninja 500 este un sportbike nou in familia Kawasaki, care va atrage imediat atentia atunci cand il pilotati pe strazile aglomerate datorita styling-ului agresiv in stilul consacrat de Ninja. Tonul il da motorul in 2 cilindri 451cc capabil sa ofere performanta legendara.

Beneficiati de acceleratie rapida in gama medie si joasa de turatii. La pornirea acceleratiei, va bucurati de suficienta putere in gama inalta de turatii pentru a atinge viteze mai mari cu usurinta. Cu un output echilibrat de putere si o acceleratie puternica in intreaga gama de turatii, combinatia motorului cu sasiul usor transforma aceasta motocicleta Kawasaki intr-un partener potrivit pentru o larga varietate de situatii de riding, inclusiv pentru naveta de zi cu zi. 


Usurinta folosirii este cheia succesului, sasiul compact al lui Kawasaki Ninja 500 fiind conceput sa fie pe cat de prietenos cu utilizatorul posibil. Manevrabilitatea este previzibila datorita sasiului de greutate redusa si centralizarii masei, astfel incat inspira incredere unei tipologii variate de rideri. Manevrabilitatea facila va este de folos si atunci cand doriti sa parcati. 


Indiferent de unghiul din care veti privi, este clar ca Ninja 500 apartine seriei Ninja: partea frontala se distinge instant, iar liniile curgatoare si subtiri contribuie la look-ul inspirat de curse. Forma caroseriei transmite un sentiment de unitate cu riderul, facandu-l sa se simta una cu motocicleta. 


Inaltimea seii este de 785 mm, iar designul subtire al seii si al partii din spate a motorului ofera o linie neobstructionata pentru ca picioarele sa atinga solul. Forma plata a seii ofera o captuseala plata pe portiunea frontala fara sacrificiul confortului atunci cand atingeti solul, fapt ce confera un plus e incredere. 

Pozitie de riding relaxata, sportiva. Triunghiul relaxat cu riderul este potrivit pentru o varietate de situatii de pilotare si permite acomodarea unor piloti de talii diferite. In comparatie cu unele modele (la care pozitia de riding extrema compromite confortul), pozitia ridicata a manerului si pozitia scaritei usor in fata ii permit riderului sa controleze motocicleta si asigura, in acelasi timp, confort. 


Ninja 500 dispune de un cadru trellis similar ca design lui Ninja H2. Analiza de rigiditate dinamica avansata a Kawasaki a fost utilizata pentru a asigura rigiditate optima cu o greutate usoara. Motorul este utilizat ca membru stresat. Designul cadrului contribuie semnificativ la masa redusa a vehiculului. 

 

Sasiul are ampatament scurt in stil supersport/design cu brat oscilant lung, la care se adauga o setare optimizata pentru trail care livreaza manevrabilitatea naturala, usoara. Greutatea redusa a motocicletei contribuie, de asemenea, la manevrabilitatea usoara si faciliteaza manevrarea in timpul parcarii. 


Instrumentar cu conectivitate smartphone. Atat instrumentarul complet LCD de pe modelele standard, cat si displayul TFT de pe modelele SE ofera conectivitate smartphone, permitand riderilor sa se conecteze la vehiculul lor pentru a beneficia de notificatii si diverse caracteristici. 


„Fata” lui Ninja 500 se evidentiaza prin cele doua faruri frontale noi sub care se afla doua spoilere care completeaza look-ul indraznet. 


Din fata in spate, caroseria cu design curgator si stratificat a lui Ninja 500 creeaza o impresie fresh, in timp ce elementele sporty confera un aspect inspirat de curse cu care posesorii se vor mandri. 

Masurand Ø 310 mm (aceeasi marime de disc utilizata pe Ninja ZX-14R), discul semiflotant pe fata al lui Ninja 500 ofera putere de stopare sigura. Modelele ABS ofera un plus de siguranta. 


Caracteristici tehnice: 

  • motor parallel twin, 451 cc, 4 timpi, racit cu lichid, DOHC, 8 valve, 44.8 HP
  • pornire electrica 
  • ambreiaj Assist & Slipper 
  • cutie cu 6 viteze
  • ABS
  • frana fata 1 disc semiflotant Ø 310 mm, etrier cu doua pistoane
  • frana spate 1 disc Ø 220 mm, etrier cu doua pistoane 
  • suspensie fata furca telescopica Ø 41 mm
  • suspensie spate Bottom-link Uni-Trak, amortizor pe gaz, preincarcare ajustabila 
  • sistem Ergo Fit 
  • ampatament 1375 mm 
  • sa 785 mm 
  • rezervor 14 l
  • instrumentar LCD (pentru modelul standard)
  • conectivitate smartphone
  • indicator de riding economic. 

 

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

Motocicleta de vanzare si in rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.
Test RideContact