Kawasaki Eliminator 500 SE '25
Descriere
2025 Kawasaki Eliminator 500 SE sfideaza conventionalul prin designul jos si subtire, o sa confortabila si joasa si manevrabilitatea usoara. Cel mai accesibil cruiser provenind de la Kawasaki. Designul sau atemporal se combina in mod armonios cu tehnologia moderna, impartasind sloganul Just Ride.
Cu un caracter prietenos cu pilotul, motocicleta in varianta SE aduce zambete pe fetele celor care doresc sa se bucure de placerea riding-ului oferita de un model Kawasaki si dispune de performanta activa derivata de la motorul bazat Ninja si cadrul trellis de greutate redusa.
Eliminator 500 SE constituie o reinterpretare moderna a stilului motocicletei Eliminator originale, iar datorita versatilitatii incredibile, se pliaza oricarui lifestyle. Liniile orizontale care atrag privirea din fata spre spate, saua de inaltime joasa si ghidonul plat, jos indica potentialul de riding activ al noului Eliminator, precum si o manevrabilitate usoara. La 735 mm, inaltimea seii modelului Eliminator de fata este cea mai joasa de pe un model 250-500cc on-road Kawasaki. Seile optionale permit riderilor de talii diferite sa beneficieze de confort si o pilotare plina de incredere. Puterea ampla, saua pentru pasager confortabila si manerul ergonomic fac ca experienta Eliminator sa poate fi impartasita cu un prieten. In timp ce stopul cu LED evoca stilul motocicletei Eliminator de la inceputuri, designul coditei este original si contribuie la imaginea de performanta activa.
Pozitia de pilotare naturala favorizeaza o larga tipologie de rideri.
Motorul Parallel Twin ofera un cuplu puternic la turatii joase, astfel incat riderii lui Eliminator 500 SE beneficiaza de manevrabilitate si control la viteze joase. La viteze de autostrada, raspunsul linear si puterea indica descendenta Ninja.
Instrumentar complet digital cu tahometru. Instrumentarul de bord LCD complet digital, compact si rotund ofera un accent modern care pune in valoares stilul autentic Eliminator. Ampatamentul lung al motocicletei se combina cu rotile 18” fata si 16” spate. Riderul poate alege, optional, diverse accesorii: maner pasager, sa joasa Ergo-Fit pentru rider (-20mm), sa pentru rider Ergo-Fit Comfort (+30mm), capac radiator, protectie din plastic pe negru pentru protectia rezervorului impotriva zgarieturilor, sa pentru rider cu design SE, rack-uri portbagaje din otel (negre), covoras, husa etc.
Schema de culoare: Metallic Matte Carbon Gray / Flat Ebony.
Caracteristici tehnice:
- motor 451 cc, parallel twin, racire cu lichid, 4 timpi, DOHC, 8 valve, 44.7 CP
- pornire electrica
- cutie 6 viteze
- ambreiaj Assist & Slipper Clutch
- ABS (Anti-lock Brake System)
- frana fata 1 disc Ø 310, etrier cu doua pistoane
- frana spate 1 disc Ø 240, etrier cu doua pistoane
- suspensie fata furca telescopica Ø 41
- suspensie spate Twin shocks
- roti fata 18” / spate 16”
- sistem Ergo-Fit
- dashboard LCD complet digital, compact, rotund; tahometru
- conectivitate smartphone.
Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.
Istoria Kawasaki
Kawasaki a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse. Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa. Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de Kawasaki si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindri de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune. Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.