Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Aprilia RSV4 1100 '23

Aprilia RSV4 1100 '23
Aprilia RSV4 1100 '23
Aprilia RSV4 1100 '23
Aprilia RSV4 1100 '23
17.311 €
(Fara TVA)
104.053 RON
(TVA inclus)
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Aprilia RSV4 a fost supusa unor teste riguroase pe circuite din intreaga lume si, avand in vedere experienta de curse a brandului, continua sa evolueze. Aceasta motocicleta primeste noi featuri precum aripile aerodinamice integrate, un nou pachet electronic care include suita avansata de sisteme APRC si o caroserie dubla care imbunatateste eficienta aerodinamica. Cu 217 cai putere, cuplu crescut si sasiul de top al Aprilia, modelul RSV4 1100 livreaza performanta imbatabila. Vine echipat cu primul motor de productie in masa de inalta performanta V 4 cilindri din lume si cel mai puternic si revolutionar motor construit pana acum de producatorul italian. Se distinge, totodata, prin structura usoara si compacta, precum si prin designul dinamic, agresiv. Motorul este conform normelor EURO 5. 

Forma noii RSV4 este inspirata de motocicleta RS 660, iar riderii beneficiaza de protectie imbunatatita cu 11% in fata vantului. Designul acorda atentie in special ergonomiei, contribuind la o pozitie de riding mai relaxata si mai naturala chiar si pentru riderii mai inalti. 

Aprilia RSV4 este singurul superbike care permite ajustarea pozitiei motorului pe cadru si toate setarile suspensiei. 

Caracteristici tehnice: 

  • motor Aprilia longitudinal 65° V-4 cilindri, 4 timpi, 1099 cm³, racire cu lichid, DOHC, 4 valve per cilindru, 217 CP 
  • cuplu maxim 125 Nm @ 10,500 rpm 
  • cutie cu 6 viteze si sistem electronic Aprilia Quick Shift (AQS)
  • management al motorului Ride-By-Wire
  • sistem APRC (Aprilia Performance Ride Control) - include harti de motor (AEM), control al motorului la franare (AEB), control al tractiunii (ATC), wheelie control (AWC), launch control (ALC), cruise control (ACC), limitator de viteza (APT)
  • 6 moduri de riding (3 Road, 3 Track)
  • pornire electrica 
  • frana fata doua discuri 330 mm, etriere radiale monobloc Brembo Stylema cu 4 pistoane opuse Ø30mm
  • frana spate pe disc 220 mm, etrier flotant Brembo cu 2 pistoane separate 32 mm 
  • suspensie fata furca Sachs, Ø 43 mm, preinacarcare arc si compresie ajustabila, cursa 127 mm
  • suspensie spate monoamortizor Sachs ajustabil, cursa 130 mm
  • sistem ABS - Bosch ABS cu functie de viraje, 3 setari de harti, cu strategie RLM (Rear wheel Lift-up Mitigation) 
  • anvelopa fata tubeless radiala 120/70 ZR 17
  • janta fata din aluminiu 3.5”X17”, 3 spite 
  • anvelopa spate  200/55 ZR 17” (alternativa: 190/50 ZR 17, 190/55 ZR 17)
  • janta spate aluminiu, design cu 3 spite 6”x17”
  • sa de inaltime 33.5 inch
  • emisii 160 g/km CO2
  • consum 34 mpg
  • conform EURO5
  • culori: SILVERSTONE GREY, SACHSENRING BLACK.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

Istoria Aprilia

Despre Aprillia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341  de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.

Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia  sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii  R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.

Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.

Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si  sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel  la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins  succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.

Modelul RSV4 destinat comercializarii  a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008.  Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia  de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.
Test RideContact