Linia SSV Maverick Sport 2019

Linia SSV Maverick Sport 2019

25.09.2018

SSV-urile Can-Am modele Maverick Sport sunt o aditie complet noua in lineup-ul Can-Am. Va invitam sa faceti cunostinta cu cateva modele 4x4 care potrivit producatorului canadian, se inscriu exigentelor clientilor in cautare de vehicule powersports capabile sa duca performantele in off road la urmatorul nivel.

In primul rand, nu putem incepe analiza UTV-urilor Maverick Sport 2019 fara a ne referi la partea cea mai importanta: motorizarea. Inginerii au optat pentru introducerea motoarelor Rotax 1000 si Rotax 1000R montate pe spate si cuplate la cutia automata CVT cu sistem de variatie rapida Quick Response System (QRS). Probabil acestea va sunt cunoscute de la modelele anterioare. Asadar, entuziastii senzatiilor tari off road pot opta fie pentru modelul de 75cp / 81 Nm, fie pentru cel de 100 cai putere / 96 Nm.

 

Optimizarile aduse consta in supapele si admisiile supradimensionate si pozitionate strategic (Rotax 1000 - 1 admisie aer, 1 supapa evacuare; Rotax 1000R - 2 admisii aer, o supapa evacuare), protectia electronica a curelei de transmisie, diferentialul spate gear-on-gear cu rol in facilitarea unui raspuns mai bun in tractiune, transmisia elicoidala.

Motorul robust Rotax V-Twin si transmisia puternica ofera avantaje competitive asigurand pe langa un cuplu mare, zgomot redus la vibratii. Totodata, radiatorul supradimensionat este responsabil cu o carlinga mai racoroasa. De fapt, majoritatea echipamentelor standard sunt noi: sistemul de evacuare si esapament, filtrul de aer Donaldson.

Precizia este un alt atu al UTV-urilor Maverick Sport 2019 si decurge din echiparea cu suspensii proiectate pentru performanta si un sasiu ultra-rezistent, rigid si calibrat optim fabricat din otel DP980 si aluminiu HSLA (High-Strenght Low-Alloy).

 

 

Gama include modele precum Can-Am Maverick Sport DPS 1000R caracterizate printr-o manevrabilitate usoara pe orice tip de teren gratie echiparii cu servodirectia Dynamic Power Steering, sistemul Intelligent Throttle Control (iTC) cu modurile Eco si Sport la care se adauga doua discuri de frana ventilate de 220 mm, etriere cu doua pistoane hidraulice.

Maverick Sport DPS se diferentiaza de Maverick Sport varianta de baza prin: motorul 1000R V-Twin 100 cp, tractiunea selectabila 2WD/4WD cu diferential fata autoblocant Visco-Lok si QE, cu cele doua moduri riding, servodirectia DPS si scaunele cu accente de culoare, plus schema grafica pe rosu (Red Can-Am) si luminile LED cu semnatura.

 

 

Garda la sol: 30,3 cm. In ceea ce priveste anvelopele, constructorul a preferat cauciucurile de 27 inch Maxxis Bighorn 2.0 montate pe jante din aluminiu de 12 inch.

Un alt factor care contribuie la o manevrabilitate imbunatatita il reprezinta ampatamentul mai lung.

Amortizoarele FOX 2.0 Podium cu ajustare a fortei ofera performanta, longevitate si confort.

O particularitate a acestor modele sportive o constituie includerea de aparatori de noroi in pachetul standard de dotari, alaturi de bara protectie fata si scutul integrate.

 

 

Intretinerea este usoara, accesul la componente in vederea curatarii facandu-se facil.

Pilotul si un coechipier vor dispune de confort sporit si functionalitati insemnate la bordul vehiculelor Maverick Sport 2019, ca de pilda Can-Am Maverick Sport 1000 sau cand piloteaza un model dotat cu DPS. Caracteristicile de confort vizeaza cabina de pilotaj Ergo-Lok suficient de spatioasa prevazuta cu scaun si volan ajustabile pentru rider: scaun pilot - 12,7 cm fata/spate cu directia de inclinare reglabila la 25 de grade. In plus, mai exista si cele doua suporturi pentru picioare destinate insotitorului alaturi de suportul pentru rider, ambele optim amplasate. La acestea se adauga si cele doua bare de sustinere ergonomice.

Referitor la scaunele Ergoprint trebuie mentionat ca ofera suport imbunatatit datorita distribuirii egale a greutatii, dovedindu-se eficiente in amortizarea socurilor la deplasarea pe teren accidentat. Se pare ca producatorul s-a gandit la tot, in cele mai mici detalii asa ca o data aflat in interiorul cabinei, veti constata prezenta spatarului si pernei detasabile. Confortul cabinei este marit si de portierele laterale 1/4.

La capitolul functionalitate, se remarca dotarea cu portbagaj multifunctional de 136 kg, capacitatea de stocare de 20.2 l, sistemul LinQ de atasare rapida a accesoriilor, cele patru carlige de ancorare si guri de scurgere. Este disponibila o intreaga colectie de accesorii, nu mai putin de 140 astfel incat puteti personaliza modelul preferat Maverick Sport 2019 asa cum va doriti.

Capacitatea de remorcare atinge 680 kg, in timp ce rezervorul de combustibil detine capacitatea maxima din industrie - 38 litri.

Modelele Can-Am Maverick Sport nu aduc doar specificatii tehnice inalte, ci si un look pe masura, modern si indraznet cu finisaje superioare, cele doua faruri LED de 55 W cu semnatura Can-Am si lumini spate LED.

Modelele UTV Can-Am Maverick se bucura de larga popularitate in randul entuziastilor off road datorita cabinelor spațioase si bine proiectate, dotate standard cu scaune ERGOPRINT, dispozitive moderne de bord, imbunatatiri integrate ergonomice, protectie suplimentara, usi si reglaj pe partea soferului - detalii care sporesc calitatea experientei de conducere si stabilesc noi nivele de confort.

UTV-urile cu omologare T1B si T2b ca de pilda Maverick Sport DPS 1000R T se supun normelor de poluare si au limita de zgomot operator. Totodata, aduc caracteristicile T1 disponibile si pentru Maverick Trail T 2019: usi cu plasa, claxon, faruri si lampi de pozitie, oglinzi laterale, cuplaj spate cu bila de tractare si carlig fata, aparatoare de noroi, afisaj digital de 7, 6 inch.

 

Te-ar putea interesa si:

800NK este primul CFMOTO care castiga „Premiul Red Dot: Design de Produs”

Varful de lance al seriei NK din familia CFMOTO a primit distinctia “Red Dot Award: Product Design 2024” pentru designul sau Cut The Edge. Este pentru prima oara cand un brand chinez obtine acest premiu cu o motocicleta ICE de capacitate mare. ...

Citeste mai mult