Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Traxter PRO HD8 T1B '18

Can-Am Traxter PRO HD8 T1B '18
Contacteaza-ne pentru pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Can-Am Traxter PRO HD8 T1B este un UTV utilitar cu 3 locuri care se afirmă prin spațiul extins de stocare de 62.3L și prin motorizarea Rotax HD8 de 799cc 50cp, foarte eficientă și suficient de puternică pentru a face față unei game variate de aplicații. De asemenea, modelul este dotat cu servodirecție, sistem inteligent de control al accelerației, sistem de control la coborâre în pantă, jante de aluminiu și troliu cu ghidaj pe rolă. Design-ul este unul robust, cu cușcă de siguranță cu certificare ROPS, bară de protecție pe față și scut de protecție și vine cu o schemă serioasă de culoare pe verde închis și negru. Prin toate acestea, UTV-ul Traxter PRO HD8 T1B devine o opțiune viabilă și sigură, cu un grad ridicat de adaptabilitate, un partener de încredere cu capacitatea de a învinge obstacolele întâlnite în timpul muncii prin preajma gospodăriei, a fermei, a cabanei sau pe platforme comerciale.

- motor Rotax HD8 cu injecție, 2 cilindri în V, 799cc 50cp, răcire cu lichid
- cutie de viteze automată Pro-Torq cu sistem de comutare rapidă și treaptă extra-low
- tracțiune selectabilă cu 4 moduri, 2x4 dif. spate blocat, 2x4 dif spate liber, 4x4 dif. spate blocat, 4x4 dif. spate liber
- diferențial spate blocabil
- diferențial față Vico-Lok QE, auto-blocant
- suspensie față cu braț dublu tip A, cursă de 254mm, amortizoare pe gaz 
- suspensie spate de tip TTA-HD cu bară externă anti-ruliu, cursă de 254mm, amortizoare pe gaz
- frâne față cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- frâne spate cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu 1 piston
- sistem de control la coborârea în pantă (Electronic Hill Descent Control)
- sistem control electronic accelerație (Intelligent Throttle Control)
- servodirecție DPS
- jante de 14in, aluminiu de culoare închisă
- afișaj multifuncțional digital: vitezometru, turometru, indicatori trip, ore funcționare, treaptă viteză, nivel combustibil, indicator cuplare centură, ceas
- 2 prize tip brichetă, una în consolă, cealaltă sub zona de stocare din bord
- 4 faruri de 35W pentru unghi larg de vizibilitate, stopuri cu lumini LED
- troliu cu ghidaj rolă, capacitate de 2041Kg
- banchetă de tip Versa-Pro cu suprafață ranforsată
- bară de protecție față
- scut de protecție
- cușcă de protecție cu certificare ROPS
- volan cu poziție reglabilă
- capacitate maximă de stocare de 62.3L
- benă cu capacitate de 390Kg
- cutie impermeabilă de depozitare de 21L, amplasată sub banchetă
- capacitate de tractare de 907Kg
- sarcină maximă admisă de 616Kg
- rezervor de 40L pentru autonomie optimă
- 3 locuri
- bilă de remorcare de 2in cu priză pentru remorcă
- design gândit pentru acces facil pentru mentenanța componentelor principale

Caracteristici T1B:
- oglinzi
- claxon
- lumini semnalizare
- spațiu pentru plăcuța de înmatriculare

UTV Can-Am cu 4 ani garanție.

UTV de vânzare și in rate.

Prețul afișat este pentru varianta de culoare verde. Modelul este disponibil și pe culoarea Pure Magnesium Metallic, la prețul promotional 12200 EUR + TVA.

Modelul are omologare T1B (este înmatriculabil).

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.