Compara
WARN KIT MONTARE LAMA ZAPADA

WARN KIT MONTARE LAMA ZAPADA


180 EUR + TVA
Lama zapada 50"

Lama zapada 50"


207 EUR + TVA
LAMA ZAPADA 54''

LAMA ZAPADA 54''


242 EUR + TVA
LAMA ZAPADA 60 INCH

LAMA ZAPADA 60 INCH


295 EUR + TVA
KIT CONVERSIE LAMA IN BENA 50 INCI

KIT CONVERSIE LAMA IN BENA 50 INCI


314 EUR + TVA
KIT CONVERSIE LAMA IN BENA 54 INCI

KIT CONVERSIE LAMA IN BENA 54 INCI


320 EUR + TVA
KIT CONVERSIE LAMA IN BENA 60 INCI

KIT CONVERSIE LAMA IN BENA 60 INCI


324 EUR + TVA
LAMA ZAPADA 72''

LAMA ZAPADA 72''


404 EUR + TVA
KIT MONTARE

KIT MONTARE


Contactati-ne pentru pret!

Despre Warn

Povestea celor de la Warn a inceput in anul 1948 cand Arthur Warn  prin mica sa companie Warn Industries, a inceput sa construiasca diferentiale pentru Jeep-urile ce erau folosite in al doilea razboi mondial, creand astfel masini foarte performante in  orice fel de teren. Sediul initial se gasea in Seattle Washington, iar un atu important era spiritual inovativ de care dadeau dovada.

Asa  ca in 1956, Warn produce primul troliu care va fi repede acceptat  de toata lumea: de lucratorii forestieri, de pasionatii de off-road, de industria constructoare, etc.

Warn se impusese in acest moment ca lider in acest domeniu.

In 1970 ajunsese la o gama foarte variata de produse: diferentiale manuale sau automate pentru masini 4X4, trolii electrice sau hidraulice, trolii de mare putere  si diferite kit-uri de montaj.

Apoi a inceput o fructuoasa colaborare cu Ford Motor Company, urmata de cea cu AM General, firma care produce Hummer, troliile produse capatand renumele de ‘’troliile alese’’

In 1986 sediul companiei se muta Portland , Oregon la iar fiul lui Arthur Warn, Michael Warn devine presedintele acesteia

Dupa anii 1980 piata de atv-uri cunoaste o puternica dezvoltare, lucru observat de cei de la Warn, care in 1988 patenteaza primul troliu special creat pentru atv-uri.

Intre anii 1991 si 1999, Warn sufera modificari constructive majore, printre care amintim implementarea ISO 9001/QS-9000.

Divizia care se ocupa in special de atv-uri cunoaste o dezvoltare extrem de rapida si stabileste  contracte cu Polaris, Bombardier si Yamaha.

Cu toate ca afacerile mergeau foarte bine, Michael warn decide in anul 2000 sa vanda intreg portofoliul de actiuni catre Endeavour Capital si Norwest Equity Partners. Miscarea a fost una benefice pentru Warn deoarece a beneficiat de o infuzie mare de capital care i-a permis ulterior sa continue dezvoltarea si diversificarea.

In 2002 Warn lanseaza o noua gama de produse destinate muncitorilor profesionisti care aveau nevoie de unelte puternice si performante si alta dedicata celor care erau dornici sa mestesugareasca, cunoscuta sub numele de ‘’do it yourself’’.

 Warn continua sa se dezvolte, creand noi canale de distributie, noi metode de fabricare, facand sponsorizari si participand la actiuni voluntare care aveau scopul de a ajuta comunitatea locala si obtinand si ISO 14001..

In octombrie 2003, Warn fuzioneaza cu Dover Corporation, un alt pas important in dezvoltare, care s-a tradus prin deschiderea de noi subunitati in: Olanda, Oregon, Ohio si Mexic.

In present Warn continua sa ne uimeasca cu produse innovative, de mare putere, extreme de fiabile, iar ultima aparitie pe scena si-a facut-o primul troliu cu racire pe aer din lume , Endurance 12.

Site-uri locale Romania

© 2017 atvrom.ro Toate drepturile rezervate