Review – Kawasaki Z900RS

Review – Kawasaki Z900RS

05.03.2018

Chiar de la lansarea in cadrul Tokyo Motor Show, modelul Kawasaki Z900RS a cucerit numerosi fani, facand o trimitere clara la legenda Z1 si fiind o reinventare a conceptului de motocicleta japoneza universala. Cand Z1 a fost dezvaluita in 1973, Kawasaki a revolutionat lumea racing-ului.

De asemenea, Z900 RS poate fi considerat un model deosebit de atractiv care promite performante puternice pe sosea. Motorul serios de 948cc ofera 72 ft/lbs de cuplu la 6500 rpm. Fata de modelul de baza Z900, motocicleta Kawasaki Z900 RS dispune de implementarea unor tehnologii de ultima ora pentru a oferi o motorizare unica.

 

 

Modelul este disponibil in schemele de culoare atragatoare negru lucios si verde mat, Candytone Brown si portocaliu.

Elementele care pastreaza viu spiritul old-school consta printre altele in rezervorul de combustibil in forma de picatura de apa mostenit de la modelele clasice ale secolului trecut, farul pe fata rotund cu diametru de 170 mm, la care se adauga rotile cu spite subtiri si plate.

Z900RS are doua nivele de control al tractiunii. Primul nivel permite setarea cea mai agresiva pentru acceleratie, in vreme ce nivelul al doilea relaxeaza raspunsul acceleratiei si ofera astfel un nivel mai ridicat de control al tractiunii.

Z900RS permite o pozitie neutra de calatorie fara a compromite capacitatea de a impinge si, in orice caz, asigura suficient spatiu pentru a va deplasa si distra. Cadrul foarte usor de tip Trellis este fundamental diferit de cel montat pe Z900. Ampatamentul de la Z900RS este cu un inch mai lung decat la motocicleta Z900, contribuind in mod ingenios la stabilitatea vehiculului in curbe.

Mai mult decat orice, modelul Z900RS este o motocicleta receptiva – orice sugestie subtila si ea se conformeaza cerintelor riderului din sa. Are in dotare anvelope Dunlop Sportmax GPR-300F.

Instrumentarul de pe modelul 2018 Kawasaki Z900RS imbina armonios stilul de epoca cu asteptarile moderne. Doua ceasuri analogice traditionale stau pe ambele parti ale ecranului LCD, care include indicatorul de pozitie a treptei de viteza, date despre nivelul de carburant, temperatura precum si alte informatii esentiale. Daca sunteti obisnuiti cu accesorii digitale, ceasurile analogice duale pot fi putin deranjante, insa se potrivesc in ansamblu si functioneaza bine.

Specificatii

- motor cu injecție de 948cc 110cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC

- răcire cu lichid

- suspensie față cu furcă inversă, reglabilă

- suspensie spate de tip Horizontal Back-link, amortizor reglabil pe gaz

- frână față cu 2 discuri semi-flotante de 330mm, etriere cu 4 pistoane

- frână spate cu 1 disc de 250mm, etrier cu 1 piston

- cutie de viteze cu 6 trepte

- pornire electrică

- cadru ușor de tip Trellis

- șa Ergo-Fit cu înălțime redusă la 835mm

- sistem de eșapament modificat pentru experiență auditivă de înaltă calitate

- ambreiaj Assist and Slipper

- sistem pentru controlul tracțiunii Kawasaki Traction Control (KTRC) cu 2 moduri

- far rotund pe față, lumini LED, diametru de 170mm

- indicator rulare ECO

- sistem ABS

- instrumentație de bord cu vitezometru și turometru radial și ecran multi-funcțional LCD. 

 

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO CFORCE 1000 X10 EPS si varianta X10 EPS Premium 2024

CFMOTO CFORCE 1000 X10 este varianta touring a modelului 1000cc de baza, distingandu-se prin putere si manevrabilitate. Acest ATV CFMOTO cu doua locuri este alimentat de un motor V-Twin racit cu lichid, pe injectie (Bosch EFI) si dezvolta maximum 90 ...

CITESTE MAI MULT