Indian are in vizor noi segmente

Indian are in vizor noi segmente

20.09.2018

Managerul general al Indian Europa, Grant Bester a explicat pe larg caracteristicile modelului de serie FTR1200 si a mentionat pentru media ca versiunea definitiva omologata pentru strada va fi lansata in cursul anului viitor.

„Pe baza feedback-ului obtinut, am luat in considerare posibilitatea de a produce aceasta motocicleta. Initial am decis sa construim varianta FTR1200 Custom pentru a celebra dominanta modelului FTR750 care si-a demonstrat superioritatea in cursele Flat Track si pentru a vedea daca ar putea deveni un motor pentru strada. A-l dezvalui la EICMA a fost ocazia pentru a analiza reactiile publicului si am fost curiosi daca motociclistii de pretutindeni ar fi interesati de o versiune de serie”.

 

 

Punctele centrale care au creat permisele dezvoltarii modelului, pe scurt: „Atributele cheie asupra carora ne-am concentrat atentia sunt performanta, manevrabilitatea si un stil care se doreste inconfundabil. Am pastrat din specificatiile lui FTR750, cu motorizare puternica si performante dovedite, o motocicleta pilotata de cei mai experimentati rideri Flat Track din lume, si am intentionat sa replicam aceasta experienta de riding in varianta FTR1200 Custom. Astfel am incercat sa obtinem manevrabilitate si stil, dar cu motorul Scout 1133 intr-un cadru inspirat de FTR750”.

Managerul Grant Bester a mai adaugat ca desi „motorul V-Twin 1133 este prea larg pentru o motocicleta de curse, este in schimb perfect pentru strada. Centrul jos de greutate face aceasta configuratie lejera si motocicleta ofera o pilotare usoara. Cu rezervorul plin, motocicleta are 196 kg”.

 

 

Modificarile au fost elaborate in urma unor teste cu FTR1200 care s-au derulat iarna trecuta si in primavara.

Reprezentantul companiei de motociclete Indian in Europa si-a exprimat opinia ca modelul FTR1200 nu are competitori directi, acesta fiind motivul principal pentru care s-a dorit construirea sa pentru productia de serie: „pentru ca nu exista ceva asemanator”.

 

 

In incheiere, Grant Bester a precizat ca „dintotdeauna posibilitatea de a explora noi segmente care sa nu apartina lumii motoarelor de cilindree inalta a facut parte din strategia Indian. Pentru a atrage un public nou. Ramanand aproape de fanii Indian si fiind mereu cu un ochi asupra cererii pietei, vom putea asigura optiuni pentru viitor”.

Cu toate ca in Statele Unite modelele de motociclete flat track sunt deosebit de populare, ele raman aproape necunoscute riderilor europeni. Totusi, in ultima vreme evenimentele adresate amatorilor s-au inmultit: in UK, Italia, Spania, Olanda, Elvetia etc.

 

 

Intr-un viitor nu foarte indepartat, ne putem astepta ca producatorul american Indian Motorcycles sa isi faca simtita prezenta si pe alte segmente in afara de cel cruiser, bagger sau tourer ramanand fideli in acelasi timp traditiei Indian.

 

Campionul AMA Pro Flat Track Champion, Brad "The Bullet" Baker, a dovedit pilotand modelul FTR1200 Custom ca distractia si magia nu se intampla doar pe strada sau pe trasee dirt.

 

 

 

 

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO 450MT ABS 2024

Constructorul chinez, CFMOTO, vine cu o propunere tentanta pentru sezonul 2024, alaturand gamei de motociclete de tip adventure un nou model performant, sub forma lui 450MT. Platforma dovedita 449cc cu 2 cilindri in paralel marca CFMOTO a fost tun...

Citeste mai mult