Regulament "Securizeaza-ti pretul pentru urmatoarea sesiune RABLA"

 

 

REGULAMENT PROMOTIE

 

 

Perioada de desfasurare: 01.10.2023 – 30.06.2024

 

Articolul 1. Organizatorul campaniei

Art. 1.1. Campania “Securizeaza-ti pretul RABLA” (numita in cele ce urmeaza si “Campanie”) este organizata de SC CMC MOTO CLASS COMPANY. cu sediul in Tunari, Str.Bradului, nr. 2B, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/2266/2016, CUI RO36145193. In continuare, S.C. CMC Moto Class Company S.R.L. va fi denumita “Organizator”.

Art. 1.2. Decizia de derulare a campaniei conform regulilor din prezentul regulament („Regulamentul”) este finala si obligatorie pentru orice participant la Campanie („Participant / Client”). Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania.

Art. 1.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in prezentul Regulament in perioada desfasurarii Campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.

 

Articolul 2. Denumire. Durata. Locul desfasurarii.

Art. 2.1. Campania poarta denumirea “Securizeaza-ti pretul RABLA”.

Art. 2.2. Campania se desfasoara in Romania, pe 01.10.2023 - 30.06.2024, incepand cu orele 00:00:00.

Art. 2.3. Campania incepe pe data de 01.10.2023 la ora 00:00:00 si se termina pe data de 30.06.2024, la ora 23:59:59.

Art. 2.4. Campania nu se aplica si nu se cumuleaza cu promotiile specifice de Black Friday (3-6 noiembrie 2023) si White Friday (februarie 2024, in zilele ce vor fi stabilite ulterior).

 

Articolul 3. Participarea la campanie

Art. 3.1. Obiectul Campaniei il reprezinta securizarea pretului actual in vederea achizitiei in campania Rabla 2024, sesiunea din primavara, prin plata unui avans minim de 10% din pretul produsului de pe site, la momentul platii avansului (in lei, la cursul zilei BNR + 1,5%)

Art. 3.2. Ratiunea din spatele campaniei este ca in fiecare an producatorii recurg la modificarea pretului fata de pretul anuntat initial la prezentarea line-up-ului din motive de inflatie, de crestere a cheltuielilor de transport samd, astfel ca in aceasta campanie se doreste ca beneficiarii sa poata sa-si blocheze pretul actual, chiar daca prin programul Rabla 2024 procedurile de inscriere, derulare si achizitie finala dureaza mai mult timp.

 

Articolul 4. Dreptul si conditiile de participare

Art. 4.1. De aceasta campanie beneficiaza orice persoana fizica si juridica, care a comunicat in scris sau fizic in magazinele CMC intentia de achizitie prin programul Rabla 2024 a unui scuter sau a unei motociclete.

 

Articolul 5. Desfasurarea campaniei. Conditii si termene

Art. 5.1. Persoana interesata de un model de scuter sau motocicleta care apare eligibil programului Rabla, editia 2023 si potential eligibil si in 2024, va achita un avans minim si recomandat de cel putin 10% din pretul de lista (in lei, la curs BNR + 1,5%) si isi va securiza pretul de lista in euro la momentul platii avansului, pana la 30.06.2024, considerata data limita pentru vanzarea si livrarea produsului.

Art. 5.2. Pretul securizat este cel de pe site, la momentul platii avansului, cu exceptia preturilor din campaniile Black Friday (3-6 noiembrie 2023) si White Friday (februarie 2024). In aceasta campanie, de asemenea nu se vor cumula promotii cu garantii extinse sau promotii cu accesorii si echipamente.

Art. 5.3. Obiectul campaniei il constituie securizarea pretului, nu rezervarea unei unitati aflate la acel moment pe stoc. Daca se doreste rezervarea acesteia, se va plati pretul integral, urmand sa se deduca ulterior subventia din programul rabla, insa acest aspect nu face obiectul acestei campanii.

Art. 5.4. Daca la momentul securizarii pretului, modelul exista, iar la momentul deschiderii si aplicarii in programul Rabla, modelul nu mai exista sau exista varianta noua (de exemplu editia model 2024), participantul isi va manifesta optiunea de a achizitiona acel model 2024, la pretul avut in momentul platii avansului - daca exista pe site sau de a achizitiona un model similar ca specificatii.

Art. 5.5. Securizarea pretului poate avea loc de la inceputul campaniei, pana la momentul deschiderii programului rabla 2024, moment care nu este inca determinat, nefiind inca publicat nici calendarul si nici conditiile stabilite de AFM (Administratia Fondului pentru Mediu).

Art. 5.6. Termenul de 30.06.2024 este termenul maxim de achitare a diferentei si finalizarii dosarului rabla, pentru modelul dorit.

 

Articolul 6. Limitarea Raspunderii

Art. 6.1. Programul Rabla este un program guvernamental aprobat pentru perioada 2020-2024, avand o aplicare unitara pentru fiecare an, insa cu modificari cu privire la documentatie, la nivelul subventiilor si bonusurilor eco, modificari de norme de poluare samd. De aceea, in campanie s-au luat ca reper cerintele anului 2023 in programul rabla, la randul acestora, cu diferente minore fata de editia din 2022.

Art. 6.2. In acest sens, organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru modificari majore dispuse de AFM pentru 2024 in privinta conditiilor de eligibilitate, a normelor de poluare (scadere sub 120g CO2/km), a conditiilor de livrare (scadere sub 120 de zile) sau a documentatiei cerute solicitantilor.

Art. 6.3. Astfel, in situatia in care vor interveni modificari majore de ordin legislativ, organizatorul nu se obliga la restituirea avansului platit decat in anumite situatii, limitativ prevazute.

Art. 6.4. In acceptiunea Organizatorului, modificarile majore sunt acele modificari care determina schimbari in aplicarea programului Rabla si care pot fi (cu caracter exemplificativ):

  • Incetarea aplicarii programului in 2024 din lipsa de fonduri
  • Suspendarea aplicarii programului pentru perioade nedeterminate
  • Amanarea inceperii programului in 2024 cu 2 pana la 6 luni (nu mai incep in februarie, martie sau aprilie, ca in 2020-2023, ci in mai, iunie etc.)
  • Procedura cu privire la dosarele ce urmeaza a fi inscrise va deveni complexa si complicate

Modificarile minore sunt acele modificari care nu denatureaza procesul cunoscut al programului Rabla si se refera la sume, termene, conditii (de asemenea, cu caracter exemplificativ):

  • Cresterea sau scaderea valorii subventiei de baza
  • Aparitia sau disparitia unor bonusuri conditionale (cum ar fi vechimea masinii ce urmeaza a fi casate sau pragul suplimentar de noxe ale vehiculului ce urmeaza a fi achizitionat)
  • Cresterea sau descresterea termenului in care furnizorul se obliga sa puna vehiculul la dispozitia beneficiarului.

Art. 6.5. Restituirea avansului  se poate  face in urmatoarele condiții: daca la momentul depunerii documentelor pentru dosarul rabla 2024 , modelul pentru care s-a securizat prețul nu mai exista, nu se mai produce pentru 2024, ceea ce este apropiat ca model si ca preț nu este deloc pe placul clientului, sens in care clientul va fi informat si ii vor fi prezenetate modele asemanatoare cu obligatia de a-si exercita optiunea in termen de 3 zile lucratoare; daca clientulului i-a fost anulat in mod definitiv permisul de conducere ( dovada cu hotarare judecatoreasca) sau daca i-a fost interzisa conducerea pe drumurile publice a autovehiculelor ca masura de siguranta ( acte in dovedire).

Art. 6.6. Asa cum s-a mentionat anterior in art. 2.4. si in art. 5.2., in cadrul campaniilor Black Friday (3-6 noiembrie 2023) si White Friday (februarie 2024) campania “Securizeaza-ti pretul RABLA” nu se cumuleaza si nu se aplica.

Art. 6.7. Aceasta promoție privește produsele care au un discount de maxim 15% la momentul solicitării de plata avans; pentru produsele care au un discount de peste 15%, securizarea are loc prin plata integrala a produsului, la prețul de pe site, la momentul solicitării. Pentru plata integrala a produsului, va rog sa va adresați consultanților de vânzări din magazinele ATVRom. Prevederile acestui punct se completeaza cu cele ale punctului 5.3 din prezentul Regulament.

Art. 6.8. In privinta produselor cu un discount de peste 16% inclusiv, prevazute la punctul anterior 6.7., promotia este valabila numai IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL. Organizatorul are obligatia de a comunica Participantului daca produsul solicitat si pentru care se urmareste plata integrala este pe stoc, înainte de momentul achitarii si Participantul are obligatia de a solicita confirmarea in scris (pe e-mail) daca rezervarea este facuta. Celelalte aspecte vor fi detaliate in ante-contractul incheiat, separat de ante-contractul campaniei prezente.

 

Articolul 7. Confidentialitatea datelor

Art. 7.1. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

 

Articolul 8. Taxe si impozite

Art. 8.1. Organizatorul Campaniei este raspunzator de plata taxelor sau a obligatiilor financiare,

conform prevederilor legale in vigoare.

Art. 8.2. Prezenta campanie se desfasoara cu scop comercial.

 

Articolul 9. Forta majora. Caz fortuit

Art. 9.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. Cazul fortuit este un eveniment care nu putea fi prevazut si nici impiedicat de catre Organizator.

Art. 9.2. Daca o situatie de forta majora sau caz fortuit impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1351 C.civ. Daca Organizatorul invoca forta majora sau cazul fortuit, acesta este obligat sa comunice participantilor la Campanie cazul existent in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora sau caz fortuit.

 

Articolul 10. Litigii

Art. 10.1. Orice reclamatie avand ca obiect “Campania” poate fi adresata in scris la adresa sediului social al Organizatorului specificata in acest Regulament sau trimisa electronic, pe e-mail, la adresa office@atvrom.ro in termen de maximum 7 zile calendaristice de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.

Art. 10.2. Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele romane competente teritorial si material la sediul Organizatorului.

 

Articolul 11. Intreruperea Campaniei

Art. 11.1. Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe oricand Campania pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazin, etc.).

 

Articolul 13. Regulamentul Campaniei

Art. 13.1. Regulamentul campaniei este afisat in format digital pe site-ul nostru  pe toata perioada de desfasurare a Campaniei.

Art. 13.2. Simpla participare la aceasta Campanie echivaleaza cu/implica cunoasterea si acceptarea integrala si neconditionata de catre orice Participant a prevederilor si aplicarii prezentului Regulament in ceea ce priveste Campania.

 

Va multumim pentru intelegere si va uram spor la cumparaturi!

Nu uitati ca va stam la dispozitie pentru orice intrebari si ca vom face tot ce este posibil pentru ca dvs. sa fiti multumiti de produsele si serviciile 

 

Data redactarii regulamentului Campaniei “PROMOTIE 01.10.2023-30.06.2024”: 01.10.2023