Chinezii planifica un MT-03 similar utilizand elemente Yamaha

Chinezii planifica un MT-03 similar utilizand elemente Yamaha

20.07.2017

Cei mai mulți piloți britanici consideră că multe motociclete chinezești sunt nesigure, fabricate ieftin, urâte și prost sustinute. Și nu fără motiv; au existat o mulțime de importuri groaznice din China care justifica această poziție. Dar acest lucru se schimbă lent, pe măsură ce tot mai multe mărci chinezesti încep să construiască motociclete de o calitate mai bună, cu motoare mai mari și un design mai atractiv.

Și acest nou brevet pare să indice un alt concurent. Compania din spatele ei pare să-l comercializeze ca XGJ, făcând erupția obișnuită a motocicletelor de 150cc, 200cc și 250cc cu un singur cilindru, facute cu design și scheme de vopsea derivate, sa fie proiectate în mod clar pentru a da impresia de motociclete Yamaha sau Honda. Anul trecut au prezentat chiar și un motor in 2 cilindri de 320cc, care aproape nu se poate distinge de motocicleta sport Yamaha R3.

Motorul acestei motociclete arată din nou ca unitățile Yamaha R3 și MT-03 - aspectul capacului ambreiajului, umplerea uleiului și pompa de apă sunt identice cu modelele Yamaha. Se pare că este montat pe un cadru din oțel, din nou avand forma de Yamaha-R3. Chiar și basculele și roțile sunt foarte asemănătoare cu cele folosite pe Yamaha. Aceste parti sunt pur si simplu copiate de la originalele japoneze.

Diferențele includ furcile cu fața în jos, etrierele radiale și un al doilea disc de frână față, toate elementele care lanseaza designul chinez deasupra inspirației Yamaha, cel puțin pe hârtie.

Toate indicațiile sugerează că motocicleta respecta reglementările europene. Există inele de senzor ABS pe frâne si reflectoare pe picioarele furcii, necesare pentru a respecta regulile privind emisiile.

Stylingul motocicletei este greu de apreciat în mod corect dupa aceste imagini colorate, dar are un design de tip "short-tailed", care este în prezent în mare vogă. Probabil că există o aluzie al lui MV Agusta la rezervorul de combustibil și la far. Arata excentric? Da, dar cel puțin nu este respingător.

Știm din experiență faptul că un nou design brevetat în China nu e o garantie că va ajunge in producție, așa că sa nu ne ținem inca respirația, dar chiar și așa este un alt pas pentru motocicletele chinezesti să devină alternative viabile si stabile.

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO Thunder Racing Team a adus acasa doua medalii din Portugalia

Timp de 4 zile prin muntii, padurile si campiile din Portugalia, participantii la BP Ultimate Rally Raid au parcurs sute de kilometri. Riderii au pilotat pe ploaie si prin balti adanci, dar si prin soare arzator. Membrii CFMOTO Thunder Racing Team au...

Citeste mai mult