2016 Kawasaki ER-6F ABS in promotie la ATVROM

2016 Kawasaki ER-6F ABS in promotie la ATVROM

03.12.2015
Kawasaki dovedeste ca intotdeauna ca acorda o mare atentie segmentului sport sau hibrid street-sport, iar 2016 Kawasaki ER-6F nu face rabat de la aceasta atentie. Modelul ER-6F, una dintre cele mai populare motociclete Kawasaki mai ales in randul segmentului street-sport, a fost gandita ca o motocicleta foarte versatila in traficul urban, dar si destul de puternica la iesirile din oras, la drum intins.
 
2016 Kawasaki ER-6F ABS vine cu modificari aproape imperceptibile la nivel de mecanica si motorizari, fata de versiunile anterioare, dovedind ca atunci cand ai o motocicleta indragita si performanta, apreciata asa cum este, nu faci schimbari de dragul schimbarilor. Cu o silueta ingusta, cu saua sa joasa, in contrast cu rezervorul inalt, ER-6F in versiunea sa din 2016 isi pastreaza design-ul nervos si sportiv integral, singurele modificari venind in planul cromatic, cu scheme de culori noi, care contribuie la design-ul de care vorbeam si-l subliniaza.

Asadar, motorul sau bicilindric de 649cc, capabil sa dezvolte o putere de 71 cp si un cuplu de 64 Nm la 7.000 rpm, ramane practic acelasi. O mica modificare apare in zona sincronizarii variabile a supapelor DVT (Dual Throttle Valves), care permit schimbari controlate in corelatie cu turatia motorului, in vederea obtinerii unui cuplu satisfacator in turatiile joase. Caci da, vorbim si de o latura street.

2016 Kawasaki ER-6F ABS in promotie la ATVROM - streer sport

Mai departe, cadrul si bascula raman identice cu versiunea anterioara, caracterizate prin rigiditatea ce determina manevrabilitatea sporita, alaturi de greutatea redusa. Nici sistemul de frane nu s-a modificat, ER-6F ramanand in continuare tributara discurilor petala de 300 mm din fata, actionate de un etrier cu pistoane duble, in timp ce in spate acelasi tip de disc petala are doar 220 mm, fiind prevazut de un etrier cu un singur piston.

Sistemul de suspensii contine o furca telescopica de 41 mm, plus un amortizor reglabil, care in corelatie cu arhitectura sasiului asigura o ergonomie si un confort sporit pilotului, neafectat de socurile absorbite de amortizoare. Mai mentionam un parbriz tip sport, aerodinamic, reglabil pe o raza de 60 mm, plus un afisaj de bord analogic si unul digital, cu doua display-uri.

Aminteam ca singurele modificari notabile in privinta modelului 2016 Kawasaki ER-6F se remarca in privinta noilor scheme de culori. Acestea vor fi Candy Lime Green, deja traditionala in lineup-ul de motociclete Kawasaki si Candy Persimmon. La fel ca si in cazul “fratelul” ER-6N, fiecare unitate 6F va fi prevazuta cu amortizorul spate colorat si jante cu rim-stripes. Modelul va fi disponibil in versiunea cu si cea fara sistem ABS.