2015 KTM 250 EXC

2015 KTM 250 EXC

30.06.2014

Cantarind doar 101.9 kg si alimentat de un motor de 249cc,1 cilindru, in 2 timpi,racit cu apa,modelul 2015 KTM 250 EXC ofera performante excelente pe orice tip de teren off-road.

Modelul in 2 timpi este pornit cu ajutorul starterului electric si vine cuplat la transmisia de viteze in sase trepte cu ambreiaj multi-disc umed.

Pentru sezonul 2015, modelul de motocicleta de fata primeste un control nou al evacuarii TVC,acest lucru ducand la o dezvoltare mai lina a puterii,iar curba de aprindere a fost optimizata pentru aceasta noua setare. De asemenea, setarile carburatorului au fost revizuite in vederea imbunatatirii motorului.

Caroseria a fost proiectata ergonomic in asa fel incat toata motocicleta sa fie in armonie perfecta cu rider-ul pana la ultimul detaliu.

In acelasi timp,designul ingenios al admisiei de aer garanteaza o protectie optima a filtrului de aer de murdarie si in plus un flux maxim de aer pentru o performanta excelenta,iar cutia se poate asigura cu suruburi,daca se doreste.

Noul speedo de la MAE integreaza toate luminile de bord,acest lucru oferind-i un aspect curat si ordonat panoului de bord si care va ofera informatii clare si usor de citit.

Modelul 2015 KTM 250 EXC are propria setare a suspensiei optim reglata la greutate si motor.Componentele suspensiei WP de inalta calitate au fost special concepute pentru a fi utilizate enduro,acestea asigurand tractiune maxima si un plus de confort.

Clemele triple au fost proiectate special pentru enduro si pentru a asigura o manevrabilitate precisa,datorita furcii flex de sustinere.Rider-ul primeste un raspuns exact de la roata din fata,chiar si pe cele mai dificile terenuri,sporind astfel siguranta si viteza de rulare.


Specificatii tehnice
2015 KTM 250 EXC 

Tip motor:1 cilindru in 2 timpi,racit cu apa

Capacitate cilindrica:249cc

AlezajxCursa:66.4 mm x 72 mm

Transmisie:6 trepte de viteze

Raport primar:26:72

Ambreiaj:multi-disc umed DDS

Sistem de aprindere:fara contact,sistem de aprindere complet controlat electronic cu reglaj ajustabil digital, de tip Kokusan 

Furci:Suspensie WP cu susul in jos 4860 MXMA PA

Amortizor al suspensiei:PDS 5018 DCC

Cursa suspensiei fata:300 mm

Cursa suspensiei spate:335 mm

Frane fata:260 mm disc

Frane spate:220 mm disc

Unghiul capului de directie:63.5°

Ampatament:1,482 ± 10 mm

Garda la sol:355 mm

Inaltime scaun:960 mm

Capacitate rezervor:9.5 litri

Greutate fara combustibil:101.9 kg


ATVROM - importator motociclete Aprilia, Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph, Yamaha.
 

Te-ar putea interesa si:

2024 Vespa Primavera S si Vespa Sprint S

O traditie in continua evolutie  Povestea Vespa nu cunoaste sfarsit, captivand generatii intregi. Gamele de scutere Vespa Primavera si Vespa Sprint aduc in sezonul 2024 un design complet nou si tehnologie avansata. De asemenea, brandul italian ...

Citeste mai mult