YZF-R1 GYTR in editie aniversara limitata

YZF-R1 GYTR in editie aniversara limitata

19.12.2018

Prima motocicletă YZF-R1 era introdusă în urmă cu două decade. Pentru a marca acest eveniment, Yamaha a proiectat o replică a modelului victorios în cursa de 8 ore de la Suzuka.

Yamaha a lansat în cadrul conferinței de presă de la show-ul EICMA 2018 două motociclete în ediție specială racing ce aparțin categoriilor superbike și supersport 300 - GYTR R1 și R3. Partea programului de dezvoltare Yamaha GYTR, modelele R1 și R3 au fost reinventate pentru a rula numai pe pistă.

Producția noii YZF-R1 GYTR "20th Anniversary" este limitată la 20 de exemplare în întreaga lume. Yamaha YZF-R1 GYTR în ediție aniversară nu este o motocicletă legală de stradă fiind exclusivdestinată utilizării pe circuit. În structura sa intră o serie de componente GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing) și piese de performanță.

Fiecare exemplar deține un număr de serie unic și dispune de certificat de autenticitate. O echipă de curse Yamaha va avea responsabilitatea de a asambla fiecare motocicletă în mod individual conform înțelegerii cu viitorii proprietari. Cumpărătorii vor primi și o invitație la evenimentul Yamaha Racing Experience de anul următor, unde vedeta YZF-R1 GYTR 20th Anniversary va fi prezentă. Livrările se vor face începând cu jumătatea lunii martie, conform datelor furnizate de constructor, prețul acestei motociclete cu look supersport fiind de 39500 euro. Avand in vedere cererea mare, deja aplicatiile pentru acest model au fost inchise conform datelor furnizate de producator.

YZF-R1 GYTR atrage atenția de la prima privire prin schemă de culoare pe roșu cu alb.

Componentele speciale includ unități ECU și CCU (computer control unit) care permit analizarea și interpretarea informațiilor necesare pe parcursul pilotării pentru a îmbunătăți performanța.

Lăsând deoparte latura electronică, această motocicletă a primit pachetul Öhlins FGRT 219 pentru partea frontală și amortizor spate TTX36 GP, în completarea cărora vine sistemul de evacuare Akrapovič din titan.

Pe lângă lista lungă de dotări extra de performanță, Yamaha oferă și opțiunea de a instala multiple alte dotări racing special selectate de către inginerii de curse.

Dezvăluit la Milano alături de motocicletele YZF-R125 și YZF-R3, modelul GYTR este un supersport racer care poate fi pilotat doar pe circuit.

Suspensia Öhlins Racing și discul față Brembo în combinație cu sistemul de eșapament Akrapovič din titan și kitul de motor GYTR au ca rezultat un model de motocicletă în conformitate cu directivele Campionatului 2019 World Supersport 300 FIM .

Ca particularitati, cadrul este realizat din carbon, iar ecranul este creat pentru a fi rezistent în cursele de anduranță.

În privința motorizării, Yamaha nu a dezvăluit încă niciun fel de date.

 

Te-ar putea interesa si:

800NK este primul CFMOTO care castiga „Premiul Red Dot: Design de Produs”

Varful de lance al seriei NK din familia CFMOTO a primit distinctia “Red Dot Award: Product Design 2024” pentru designul sau Cut The Edge. Este pentru prima oara cand un brand chinez obtine acest premiu cu o motocicleta ICE de capacitate mare. ...

Citeste mai mult