Moto Guzzi V7 III Racer - scurt review

Moto Guzzi V7 III Racer - scurt review

02.05.2019

Trei italieni au construit prima motocicleta din familia Moto Guzzi in 1921, iar modelul s-a remarcat imediat facand concurenta competitorilor de pe piata. Mostenirea originala este pastrata prin faptul ca in fabrica companiei din Mandello del Lario sunt asamblate motociclete care se bazeaza exclusiv pe componente italiene. Una dintre motocicletele de ultima generatie Moto Guzzi cu care brandul se mandreste este V7 III Racer.
Motocicleta V7 III Racer reprezinta o variantă V7 produsă în număr limitat si este modelul cel mai sportiv al colecției din care provine, avand de asemenea părțile cele mai dezvoltate tehnologic. Principalul reper care o diferentiaza de „surorile” din aceeasi gama consta intr-o schema grafica unica cu accente rosii in zona cadrului tubular si cu finisaje satin, conturand un look premium care evoca legenda V7 Sport din 1971 supranumita Red Fame. Caracterul sportiv este reflectat prin prezenta ghidonului scurt si de saua cu striatii care va poate induce in eroare datorita aspectului similar modelelor cu un singur loc. In realitate, V7 III Racer dispune de omologare pentru transportul unui pasager.

La capitolul tehnic, merita amintite motorizarea V-Twin 744cc 52cp și sistemul de frâne cu discuri cu diametru crescut. Moto Guzzi V7 Racer se deosebeste de restul versiunilor liniei V7 prin adaugarea la suspensia de pe spate a doua amortizoare Ohlins complet reglabile, cu rol in imbunatatirea performantelor.

In concluzie, cu un stil imposibil de ignorat motocicletaMoto Guzzi V7 III Racer ABS E4 2019 este un omagiu adus moștenirii sportive a brandului, învingător în nenumărate competiții de mare anvergură.

Specificatii Moto Guzzi V7 III Racer 2019:

- motor V-Twin 744cc, 52cp, 2 supape, răcit cu aer
- suspensie față cu furcă telescopică hidraulică, cursă de 130m, amortizoare Ohlins complet reglabile, cursă 96mm
- suspensie spate cu basculă din aliaj ușor, 2 amortizoare cu arc reglabil, cursă de 93mm
- frână față pe disc flotant din oțel, 320mm diametru, etriere Brembo cu 4 pistoane în opoziție
- frână spate pe disc din oțel, 260mm diametru, etriere flotante cu 2 pistoane
- jante din aliaj ușor
- cadru tubular double cradle din oțel cu elemente detașabile
- sistem ABS
- consum 5.5l/100km
- rezervor cu o capacitate de 21L
- plăcuță cu seria de producție montată pe ghidon
- simbol cu vultur roșu pe rezervor
- jante spițate.

Te-ar putea interesa si:

2024 KTM RC 125

2024 KTM RC 125 este pregatit de start, remarcandu-se prin styling-ul inspirat de cursele MotoGP. Aceasta motocicleta SuperSport ofera manevrabilitate si ergonomie imbunatatita. Permite pilotarea pe strada si pe circuit. Spiritul sau de racer autenti...

CITESTE MAI MULT