UTV-ul Taylor-Dunn G-100 produs in colaborare cu Polaris Industries

UTV-ul Taylor-Dunn G-100 produs in colaborare cu Polaris Industries

30.05.2017

Taylor-Dunn este un producator de vehicule utilitare, transport echipamente, materiale si persoane, avand o constructie solida, dura si in acelasi timp fiabila, de la tractoare,  autostivuitoare, camionete, pana la carturi electrice de golf. In 2017, compania a facut pasul in directia vehiculelor utilitare de tip UTV, lansand primul model de acest gen.

Spre deosebire de marea majoritate a vehiculelor produse, originale, ale companiei, acest UTV reprezinta rodul colaborarii dintre Taylor-Dunn si prestigiosul producator si lider al pietei mondiale powersports Polaris Industries. Concret, colaborarea cu Polaris inseamna dotarea noului Side-by-Side cu un motor Pro-Star de 32 cp, in rest, UTV-ul fiind proiectat si produs de catre cei de la Taylor-Dunn.

UTV Taylor-Dunn utilitar

Compania californiana Taylor-Dunn s-a impus in piata inca de la inceput, din anii ’50, prin furnizarea de solutii unice cu performante optime. De aceea, noul UTV G-100 aduce o multime de putere si performanta pentru activitatile in aer liber, indiferent de natura lor.

UTV-ul se mandreste, asadar, cu un motor pe benzna Polaris Pro-Star de 500cc, in patru timpi, monocilindric SOHC, capabil sa dezvolte 32 cp si sa atinga o viteza de aproximativ 41 km/h. Intr-adevar, nu e o viteza impresionanta, insa trebuie inteles ca e vorba de un vehicul utilitar pur-sange si vom explica imediat si de ce. Motorul este cuplat la o transmisie automata CVT, cu treptele binecunoscute, high/low/neutral/reverse/park. Tractiunea este 2WD.

Pentru clasa sa, acest UTV se lauda cu capacitati de incarcare si tractare superioare, astfel ca in bena sa se poate incarca marfa in greutate de 450 kg, avand capacitate de tractare de pana la aproape 700 kg, avand un cui de remorcare de 10 inci (25 cm) ca dotare standard.

Ca si constructie, UTV-ul are un sasiu zdravan de otel, la care sunt prinse rotile fata 24 x 9 – 12 si cele spate 24 x 8 – 12 spate, in patru straturi, de suspensiile duble de tip A-arm, IRS cu cursa de 25,4 cm pe spate si suspensii MacPherson cu cursa 22,9 cm pe fata. Sistemul de franare e asigurat prin discuri hidraulice si in fata si in spate, plus frana de parcare, din transmisie.

UTV Taylor-Dunn Polaris

Cabina confortabila are 2 locuri, cu bancheta si spatar comode si centuri de siguranta in 3 puncte de siguranta, atat pentru sofer, cat si pentru pasager, iar bordul are un instrumentar complet, cu afisaj digital, unde se pot citi informatii cu privire la viteza, turatie, treapta, nivel combustibil, etc.

Separat, ca accesorii optionale se pot livra parbriz, cu stergator, incalzitor, sisteme de iluminare, bena liftata electric sau beeper pentru marsarier. Ceea ce e interesant si tentant, personalizarea vehiculului se poate face cu toate accesoriile Polaris Lock & Ride.  Modelul este disponibil in America de Nord din luna mai si exista zvonuri ca s-ar putea comercializa si prin reteaua internationala de dealeri Polaris.

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO 450MT ABS 2024

Constructorul chinez, CFMOTO, vine cu o propunere tentanta pentru sezonul 2024, alaturand gamei de motociclete de tip adventure un nou model performant, sub forma lui 450MT. Platforma dovedita 449cc cu 2 cilindri in paralel marca CFMOTO a fost tun...

Citeste mai mult