Ce este tehnologia Smart-Lok

Ce este tehnologia Smart-Lok

14.03.2018

Pe locuri, fiti gata... staart la catarare!

Cand producatorul BRP a dezvaluit cele patru modele Side-by-Side de 50 inch Can-Am Maverick Trail la intalnirea anuala a dealer-ilor din Dallas (septembrie 2017), doritorii au putut proba experienta Maverick, abordand cu incredere traseele offroad. Vehiculele Maverick Trail au fost proiectate pentru a asigura cele mai incitante aventuri, avand la baza mostenirea Can-Am X3. Fiecare caracteristica este special gandita pentru a furniza maximum de confort, stabilitate si manevrabilitate – criterii cheie pentru un rider dinamic in cautarea unei zile pline de adrenalina. Introducerea pe piata de catre BRP a modelelor din gama 2018, 172cp Can-Am Maverick X3 X rc TURBO R si 120cp Maverick X3 X rc TURBO inseamna ca distractia continua si pe cele mai accidentate rute, pe trasee care impun catararea pe stanci.

Ce este tehnologia Smart-Lok - maverick x3 x rc turbo r

Un reper insemnat in optimizarea experientei utilizatorului a constat in necesitatea unui diferential fata blocabil. Ca urmare, Can-Am a dezvoltat tehnologia SMART-Lok™ (in colaborare cu TEAM Industries, lider pe piata in sisteme de transmisie).

Diferentialul fata blocabil Smart-Lok este o inventie extrem de utila cu moduri automate controlate electronic. Tractiunea este selectabila 2WD-4WD cu 4 moduri de utilizare, permitand rularea in cele mai neprietenoase conditii.

Modelele de UTV-uri Maverick X3 X rc au fost anume proiectate pentru o manevrabilitate maxima chiar si la viteze mici cu o garda la sol inalta si anvelope masive, specializate. Ele vin „incarcate” cu o serie de specificatii si dotari rezistente pentru protectie sporita impotriva celor mai dure obstacole.

Prin lansarea modelelor side-by-side 2018 Maverick X3 X rc, producatorul Can-Am cucereste un teritoriu complet nou, incadrandu-se perfect in peisajul stancos gratie dotarii in exclusivitate cu sistemul diferential Smart-Lok™ fara rival pentru o abordare cu incredere atunci cand aventura se extinde in zone care par imposibil de accesat. Nu trebuie sa ne mire ca vehiculul 4x4 offroad Can-Am oficial al raliurilor ULTRA4 King of the Hammers de anul acesta a fost Maverick X3 X rc. Constructorul a creat doua pachete diferite X3 rc pentru a se adresa unei varietati de rideri entuziasti ai catararilor.

Smart-Lok ofera moduri inteligente de pilotare pentru conditii diferite. „Creierul” care controleaza aceasta tehnologie de varf este modulul diferential frontal, care culege informatii de la 6 parametri cheie ai vehiculului. Analizeaza viteza rotilor din fata, directia, pedala de acceleratie, cutia de viteze, cuplul motorului si viteza vehiculului. In functie de informatiile colectate si setari, actuatorul va declansa instantaneu blocarea diferentialului frontal.

Ce este tehnologia Smart-Lok - can am

Pilotul poate selecta intre 4 moduri: 2×4 / 4×4 / 4×4 ROCK si 4×4 TRAIL. Setarile ROCK si TRAIL au rolul de a oferi o experienta personalizata in functie de teren si solicitari.  Echipa de ingineri nu s-a oprit aici, ci a imbunatatit sistemul prin adaugarea controlului la coborarea pantelor si a sistemului de franare Electronic Braking (EBS) cu rol in sporirea controlului si tractiunii.

 

 

 

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO Thunder Racing Team, pe locul 5 la Raliul Dakar

Riderul CFMOTO THUNDER RACING TEAM, Antanas Kanopkinas si vehiculul CFORCE 1000 au obtinut pozitia a cincea in clasa QUAD.  Antanas Kanopkinas a reusit o performanta impresionanta la Raliul Dakar, securizand a 5-a pozitie la clasa QUAD. Cea mai...

Citeste mai mult