Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YXZ1000R EPS '18

Yamaha YXZ1000R EPS '18
Yamaha YXZ1000R EPS '18
Yamaha YXZ1000R EPS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YXZ1000R EPS 2018. Cel mai de seamă model de SXS sport Yamaha, YXZ1000R reprezintă vârful de lance al vehiculelor recreaționale fiind cel mai perfomant, complet echipat și agil din line-up-ul acestui an. Combină în mod armonios ingineria modernă și de calitate superioară cu arhitectura impecabilă de vehicul sport pentru a se afirma tehnic în fața oricărei provocări dar și vizual în fața oricărei concurențe. Motorizarea modernă, extrem de eficientă și puternică oferă o accelerație explozivă și o putere de tractare impresionantă pentru a putea urca cele mai abrupte pante și dificile obstacole. Tracțiunea selectabilă îi permite vehiculului să se adapteze în funcție de terenul pe care îl parcurgeți, servodirecția modernă asistată electronic oferă o manevrabilitate de top, amortizoarele Fox cu cursă ultra-lungă reduc semnificativ șocurile pentru o stabilitate crescută, sistemul de protecție la răsturnare aduce un plus de siguranță pilotului și pasagerilor, cockpit-ul în stilul avioanelor de vânătoare asigură o agilitate formidabilă iar anvelopele rezistente și calitative Maxxis MU09 oferă un plus de fiabilitate și adaptabilitate vehiculului pe diferite tipuri de teren. Toate acestea alături de o schemă grafică atractivă însumează un SSV de excepție marca Yamaha ce va lua cu asalt cele mai dificile și accidentate trasee off road, supunând orice obstacol îi stă în cale și oferind atât pilotului cât și pasagerilor cea mai antrenantă experiență de riding unde adrenalina se regăsește în doze serioase.

- motor cu 3 cilindri, 4 timpi, răcit cu lichid, DOHC, 4 supape, 998cc
- pornire electrică 
- capacitare rezervor 34L
- cutie de viteze cu 5 trepte
- tracțiune selectabilă On-Command 2WD/4WD/4WD dif. blocat
- servodirecție EPS
- transmisie pe cardan
- suspensii față spate independente cu braț dublu și bară stabilizatoare, cursă față 412 mm, cursă spate 432 mm 
- amortizoare Fox cu cursă ultra-lungă recalibrate
- frână față hidraulică cu discuri duble
- frână spate hidraulică cu discuri duble, frână de parcare montată pe ax 
- jante din aluminiu 
- anvelope Maxxis MU09
- kilometraj analogic, vitezometru digital, display LCD cu contor de parcurs, indicator trip dublu, indicator voltaj baterie, contor ore, indicator rezervor, ceas, indicator treaptă viteză
- design agresiv şi radical
- șasiu pur sportiv uşor şi agil
- cockpit în stilul avioanelor de vânătoare cu bord de automobil
- sistem de protecţie la răsturnare şi plafon

 

SXS Yamaha cu 2 ani garanție.

SXS Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.