Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Viking EPS '18

Yamaha Viking EPS '18
Yamaha Viking EPS '18
Yamaha Viking EPS '18
Yamaha Viking EPS '18
Yamaha Viking EPS '18
Yamaha Viking EPS '18
Yamaha Viking EPS '18
Yamaha Viking EPS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha Viking EPS 2018 este un SXS utilitar cu 3 locuri de ultimă generație pregătit să vă ajute în desfășurarea sarcinilor din jurul gospodăriei, indiferent de gradul lor de dificultate. Cele 3 locuri spațioase și podeaua perfect plată fără tunel pentru cardan oferă o pilotare sigură și confortabilă atât pilotului cât și pasagerilor. Suspensile independente cu braț dublu vor face față cu brio obstacolelor de pe traseu, iar tracțiunea selectabilă va oferi vehiculului o versatilitate crescută, permițându-i să se adapteze diverselor tipuri de teren. Motorizarea modernă și fiabilă, cutia de viteze automată eficientă și transmisia pe cardan vă vor oferi o rulare impecabilă și o accelerație remarcabilă pentru a putea transporta și tracta greutați de pană la 272 de kg. Toate aceastea, alături de o servodirecție asistată electronic, asigură pe lângă un confort sporit și o eficiență de inegalat și o manevrabilitate de top asupra vehiculului, permițându-vă să vă duceți la bun sfârșit ziua de lucru în cele mai bune condiții, pachetul fiind completat de un preț accesbili și un consum mediu, pentru a asigura totodată și un raport calitate/preț favorabil oricărui buget. 

- motor monocilindric, 4 timpi, răcit cu lichid, SOHC, 4 supape, 686cc, 46cp
- injecție electronică de benzină
- pornire electronică
- cutie de viteze CVT 
- transmisie pe cardan 
- tracțiune selectabilă On-Command 2WD/4WD/4WD dif. blocat
- suspensii față/spate independente, cu braț dublu, cursă 205 mm 
- frâne hidraulice pe discuri duble
- capacitate rezervor 36.7 Litri
- dispunere confortabilă şi spaţioasă a celor 3 locuri
- servodirecţie EPS
- cabină antifonată cu podea perfect plată
- platformă de încărcare basculantă acoperită cu covor din cauciuc ultrarezistent
- amplasament uşor accesibil pentru motor
- design robust al şasiului pentru rezistenţă mărită la impact

 

SXS Yamaha cu 2 ani garanție.

SXS Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.