Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Maverick X3 X mr Turbo R '18

Can-Am Maverick X3 X mr Turbo R '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Can-Am Maverick X3 X mr Turbo R - UTV Bombardier model nou cu tehnologie de ultima generatie. De la motorul Rotax high-tech care dezvolta nu mai putin de 172 cai putere si pana la transmisia automata QRS-X sau suspensia TTX cu amortizoare FOX 2.5 Podium QS3, tot ce tine de tehnica si look-ul acestui UTV de noroi este legat de superlativ si este un model pentru riderii impatimiti care stiu ce vor.

Caracteristici:
- motor Rotax 3 cilindri, 172cp, 900cc, Turbocharged, intercooler integrat, filtru aer Donaldson, admisie aer pozitionata strategic
- injectie electronica EFI, control inteligent al acceleratiei ITC
- transmisie Quick Response System - X (QRS-X) CVT cu flux aer ridicat si admisii/evacuari aer pozitionate strategic
- diferential fata blocabil cu tehnologie Smart-lok
- tractiune cu 4 moduri selectabile: 2WD/4WD dif. fata blocat, 4WD MUD, 4WD TRAIL
- servodirectie Tri-Mode DPS
- suspensie fata cu brate duble tip A, bara stabilizatoare, cursa 55.9 cm
- amortizoare fata Fox 2.5 Podium QS3, reglabile
- suspensie spate 4-link TTX (Torsional Trailing Arm X), bara stabilizatoare, cursa 61 cm
- amortizoare spate Fox 2.5 Podium QS3, reglabile, bottom-out control
- frane hidraulice cu 2 discuri ventilate fata 262 mm / spate 248 mm
- jante aluminiu 14 inch cu tehnologie de fixare a anvelopei pe janta (beadlock)
- anvelope cu profil accentuat ITP Cryptid 30 inch
- sasiu dual-phase 980 din otel sudat rezistent
- rezervor 40L pentru autonomie extinsa
- afisaj de bord multifunctional analogic/digital
- troliu 4500 livre (2041 kg) cu cablu sintetic
- bull bar
- scut protectie integral HMW (High Molecular Weight)
- scut protectie sub bull bar
- portiere 1/2
- carlige de remorcare fata/spate
- priza tip bricheta in consola
- lumini LED fata / spate Can-Am LED signature
- sistem antifurt RF D.E.S.S. cu buton start/stop
- cockpit Ergo-Lok cu scaune joase reglabile in 4 pozitii
- latime 182.9 cm

UTV Can-Am cu 4 ani garantie.

UTV de vanzare si in rate.

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.