Suzuki KingQuad 750 AXI Camo

Suzuki KingQuad 750 AXI Camo

06.05.2014
Suzuki KingQuad 750 AXI Camo este cel mai puternic ATV proiectat de compania japoneza. Caracterul sau dur, personalitatea versatila si calitatea de constructie sunt trei calitati care il fac un model de dorit.

Aceasta bestie mecanica este propulsata de un motor in 4 timpi, racit cu lichid, DOHC, cu injectie cu o capacitate cilindrica de 722cc. Motorul este adus la viata de un starter electric si este alimentat de un rezervor generos de 17.5 litri. Beneficiati de asemenea de suspensii independente fata si spate si o transmisie automata cu treptele high, low si reverse. Toate componentele sunt montate pe un cadru din otel flexibil care a fost forjat cu grija pentru a aduce un bun compromis intre rigiditate si usurinta.

De trei decenii, Suzuki a inventat ATV-ul. Initialul Suzuki LT-125 a stabilit Suzuki ca primul producator de acest gen de vehicule. Suzuki KingQuad 750 AXI Camo duce inainte traditia performantei. Este proiectat sa se inhame la cele mai grele sarcini si trasee fara efort. Este incarcat cu caracteristici avansate tehnologic pentru performanta impresionanta incluzand aici motorul de 722cc pe injectie gazduit de cadrul flexibil care produce cuplu din plin in special in raza de turatii joase si medii, ceea ce ofera modelului performanta exceptionala. Suspensia spate independenta, diferentialul fata blocabil si alte caracteristici inovatoare plaseaza Suzuki KingQuad 750 AXI in fruntea haitei.

Caracteristici de motorizare:

- motorul de 722cc racit cu lichid DOHC cu 4 valve este optimizat sa ofere cuplu maxim in turatii joase si medii impreuna cu un output puternic la turatii mari
- interiorul cilindrilor este placat cu materialul SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) pentru un transfer imbunatatit al caldurii si o cursa mai buna a pistoanelor
- cilindrii sunt inclinati inainte 48 de grade pentru un centru de greutate redus, o inaltime redusa a motorului si o inaltime mai joasa a seii, si este montat pe cauciuc cu doua axuri de balans pentru performanta lina
- capul de cilindru compact cu 4 valve cu valve de admisie de mari dimensiuni de 36mm si porturi de admisie drepte pentru eficienta mai buna la incarcare – include un capac al valvelor usor din magneziu
- motorul montat pe cauciuc utilizeaza doua axuri de balans pentru a mentine cursa lina
- filtrul de aer ultra eficient are elemente din hartie si din spuma pentru durabilitate mai buna si mentenanta usoara.

Caracteristici de transmisie:

- transmisia CVT QuadMatic este proiectata pentru versatilitate maxima – se pot schimba usor vitezele intre high, low, neutral si reverse
- diferentialul fata compact cu alunecare limitata ofera tractiune puternica plus un efort de virare usor. Un sistem de blocare a diferentialului ofera tractiune serioasa pe 4 roti
- controlurile montate la indemana pe ghidon permit riderului sa selecteze cu usurinta intre 2WD, 4WD si 4WD cu diferential blocat pentru a beneficia de setarea potrivita pentru fiecare conditie de tractiune
- sistemul avansat de frana de motor minimizeaza invartirea rotilor cand se merge la vale

Caracteristici de sasiu:

- cadrul din otel rezistent a fost proiectat cu o atentie speciala acordata echilibrului intre rigiditate si greutate pentru performanta optima si o cursa confortabila
- suspensia independenta fata cu brat dublu cu o cursa de 18cm include amortizoare de mare diametru cu ajustare in 5 pozitii
- suspensia independenta spate cu o cursa de 20 cm include amortizoare de mare diametru cu ajustare in 5 pozitii
- franele fata mari pe disc de diametru 200mm cu etriere cu un singur piston sunt proiectate pentru performanta inalta de franare
- sistemul de frana spate multidisc cu un design tip ambreiaj ofera durabilitate crescuta, greutate redusa si mentenanta redusa
- anvelope din aluminiu pentru o greutate redusa
- saua confortabila in forma de T cu design special ofera mobilitate si un bun suport
- scutul de protectie din polietilena ofera o buna protectie cu rezistenta minima peste bolovani si teren accidentat

Caracteristici de utilitate:

- display-ul usor de citit LCD include vitezometru, kilometraj, indicator trip, indicator ore functionare, ceas, indicator combustibil, drive range
- faruri multireflector halogen de 30 Wati cu un stil distinct
- sistem de magnetou cu output mare si baterie de 18 amperi
- rezervor de combustibil de 18 litri pozitionat sub sa pentru un centru de greutate jos
- compartiment de stocare la indemana montat pe aripa dreapta fata
- portbagajele fata si spate sunt acoperite intr-o vopsea rezistenta la zgarieturi pentru durabilitate crescuta

Specificatii tehnice:

- tip motor: 4 timpi, racit cu lichid, DOHC
- capacitate cilindrica: 722cc
- alezaj x cursa: 104 x 85 mm
- raport de compresie: 10:1
- sistem de alimentare: Suzuki Fuel Injection
- aprindere: electronica CDI
- starter: electric
- transmisie: 4WD
- frane fata: disc
- frane spate: multidisc
- greutate: 302 kg
- transmisie: cardan
- capacitate rezervor: 17.5 litri
- garda la sol: 270mm
- lungime: 2115mm
- latime: 1210mm
- inaltime sa: 880mm
- suspensii fata: independente, brat dublu, arc, amortizor pe ulei
- suspensii spate: independente, brat dublu, arc, amortizor pe ulei
- anvelope fata: AT 25x8-12 tubeless
- anvelope spate: AT 25x10-12 tubeless
- transmisie: automata
- ampatament: 1280 mm

ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

Vespa a prezentat scuterul 946 Dragon si geaca Varsity

Vespa celebreaza Anul Dragonului in Hong Kong, dezvaluind scuterul 946 Dragon si jacheta Varsity Vespa, o emblema nemuritoare pentru spiritul liber si stilul de viata italian, paseste intr-o noua era lansand editia limitata exclusiva Vespa 946 Dra...

Citeste mai mult