Suzuki KingQuad 400 FSI

Suzuki KingQuad 400 FSI

06.05.2014
Multumita caracterului sau versatil, Suzuki KingQuad 400FSI este capabil sa faca treaba buna ca si un cal de bataie mecanic dar si ca vehicul recreational. Ca si orice ATV respectabil, Suzuki KingQuad 400FSI va permite sa selectati intre modurile 2WD si 4WD rapid. ATV-ul este construit in jurul unui motor de 376cc, 4 timpi, racit cu aer, cu un singur cilindru, OHC care este imperecheat cu o transmisie semi-automata.

Calitatea cursei este tinuta sub control de o suspensie independenta brat dublu fata cu o cursa de 17 cm si o suspensie spate cu brat oscilant cu o cursa de 17cm si amortizoare duble. Puterea de oprire este gestionata de frane hidraulice pe disc fata cu etriere cu diametrul pistonului de 34mm. Beneficiati de asemenea de anvelope de 25 inci Maxxis cu un tipar agresiv dual-stage, scuturi de protectie din plastic si instrumentatie LCD digitala.

Acum peste trei decenii, Suzuki practic a inventat ATV-ul. Initialul Suzuki LT-125 a stabilit Suzuki ca primul producator de astfel de vehicule. Gama Suzuki KingQuad 400 duce inainte traditia performantei. KingQuad 400 FSI ofera o combinatie fara rival de performanta sport si capabilitati de a munci din greu. Asadar, chiar daca va inhamati la o sarcina dura sau la un traseu dur, veti aprecia cuplul impresionant si banda de putere lata. Va permite de asemenea sa selectati intre operarea 2WD sau 4WD usor si convenabil, ceea ce va ofera versatilitatea de a va descurca in conditii dure. Stilul sau agresiv reflecta de asemenea dorinta acestui ATV sa se inhame la sarcini grele. KingQuad 400 FSI 4x4 semi-automatic este un specialist cand vine vorba de versatilitate. Cu transmisia cu 5 viteze si ambreiajul automatic, combina performantele sport si operarea convenabila. De vreme ce este un KingQuad, veti beneficia de o combinatie incredibila de performanta si agilitate.

Caracteristici de motorizare:

- Suzuki KingQuad 400FSI ofera un motor cu injectie de 376cc in 4 timpi, cu 4 valve cu un nou profil al camelor si o noua structura interioara a evacuarii (pentru eficienta si putere)
- sistemul Suzuki de injectie contribuie la un output de putere lin in special in raza de turatii medii si inalte, precum si porniri mai consistente. Sistemul de injectie combustibil foloseste o mapare 3D pentru aprindere optima, targetand o performanta eficienta si prietenoasa din punct de vedere al mediului
- sistemul de racire Suzuki Advanced Cooling System (SACS) cu cooler pe ulei si ventilator controlat pe termostat raceste motorul atunci cand este supus unor sarcini grele.
- Suzuki KingQuad 400FSI vine prevazut cu pornire electrica. Un sistem de pornire in treapta de viteza – functional atunci cand se actioneaza frana spate – permite pornirea motorului fara comutarea in modul neutral.

Caracteristici de transmisie:

- transmisia cu 5 viteze cu ambreiaj semi-automatic si marsarier permite rider-ului sa selecteze pozitia treptei de viteza pentru tractiune maxima si eficienta de consum
- puteti selecta intre operarea pe 2 sau 4 roti prin simpla actionare a unei manete montate pe ghidon. Sistemul de transmisie pe cardan al lui KingQuad 400FSI este de incredere si durabil si ofera operare fara mentenanta.
- un diferential fata cu alunecare limitata ofera tractiune maxima si un efort usor de virare in modul 4WD.
- subtransmisia selectabila high-low ofera versatilitate maxima pe o varietate de terenuri. O maneta permite schimbarea intre treptele high, low, neutral si reverse

Caracteristici de sasiu:

- saua inovativa si exclusiva Suzuki in forma de T ofera mobilitate maxima a rider-ului in timpul curselor sport si atunci cand se gestioneaza teren dificil.
- lungimea este sub 210 cm asa ca Suzuki KingQuad 400FSI incape in spatele unei camionete standard
- suspensia fata independenta cu brat dublu ofera performanta lina, o garda la sol remarcabila si o cursa de 17 cm
- suspensia spate cu brat oscilant cu o cursa de 17cm si amortizoare best-in-class ofera manevrabilitate agila si un raspuns bun
- franele fata hidraulica ofera etriere cu un diametru al pistonului de 34mm si o suprafata maxima pentru putere de oprire si durabilitate
- anvelopele mari de 25 inci Maxxis cu tipar agresiv dual-stage ofera tractiune consistenta in conditii de umezeala si o cursa lina pe trasee accidentate
- scuturile de protectie usoare si puternice din plastic sunt destul de rezistente pentru a face fata loviturilor si pentru a permite obstacolelor sa alunece pe dedesubt

Caracteristici de utilitate:

- vopseaua rezistenta la zgarieturi de pe portbagaje si de pe bull bar ofera durabilitate crescuta
- portbagajele heavy-duty fata si spate ofera capacitate de transport ridicata
- instrumentatia LCD digitala include vitezometru, kilometraj, indicator trip, indicator ore, ceas, indicator combustibil si indicatori pentru marsarier, neutral, ulei si FI
- modelul este prevazut cu o priza DC pe aripa fata
- rezervorul de combustibil de mari dimensiuni ofera o autonomie grozava
- suporturile pentru picioare incapatoare ofera protectie suplimentara
- modelul este prevazut cu un compartiment de stocare sub sa rezistent la apa

Specificatii tehnice:

- tip motor: 4 timpi, racit cu aer cu SACS, un singur cilindru, OHC
- capacitate:  376 cc
- raport de compresie: 9:1
- starter: electric
- alimentare: Suzuki fuel injection
- lungime: 2060 mm
- latime: 1145 mm
- ampatament: 1270 mm
- garda la sol: 250 mm
- inaltime sa: 840 mm
- greutate: 279 kg
- cutie de viteze: 5 viteze cu high/low si marsarier
- transmisie: pe cardan
- suspensie fata: independenta, brat dublu, arc, amortizor pe ulei
- suspensie spate: brat oscilant, arc, amortizor pe ulei
- frane fata: pe disc
- frane spate: pe tambur
- anvelope fata: AT 25x8-12, tubeless
- anvelope spate: AT 25 x 10-12 tubeless
- capacitate rezervor: 16 litri

ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-AM, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

2024 Polaris RZR Lineup - principale caracteristici

Lineup-ul Polaris RZR 2024 are cate ceva pentru fiecare entuziast al offroad-ului, oferind side-by-side-uri Trail, Multi-Terrain, Wide-Open si, nu in ultimul rand, modele construite special pentru riderii juniori. Pasionatii de intreceri pot conta pe...

Citeste mai mult