Suzuki KingQuad 750AXi

Suzuki KingQuad 750AXi

16.04.2014
Faceti cunostinta cu "Suzuki KingQuad 750AXi", un ATV off-road dur proiectat pentru rideri duri. Acest ATV capabil este proiectat sa fie in stare sa faca fata oricarui traseu cu usurinta si este dotat cu ultimele tehnologii dezvoltate de catre producatorul japonez.

Inima modelului este un motor in 4 timpi, racit cu lichid, DOHC cu o capacitate cilindrica de 722cc. ATV-ul este capabil sa se descurce orice i-ati cere si ofera un cuplu puternic atunci cand aveti cel mai mult nevoie. Puterea motorului este transmisa la roti prin intermediul unei transmisii CVT automate cu schimbator de viteze montat pe aripa pentru high, low, neutral si reverse. Coloana vertebrala a ATV-ului este un cadru din otel flexibil care a fost construit pentru a oferi un echilibru perfect intre usurinta si rigiditate.

De peste trei decenii, Suzuki practic a inventat ATV-ul. Initialul Suzuki LT-125 a stabilit Suzuki ca primul producator de astfel de vehicule. Suzuki KingQuad 750AXi duce inainte traditia performantei. Este proiectat sa se inhame la cele mai grele sarcini si trasee fara sa depuna efort. Este incarcat cu trasaturi avansate tehnologic pentru performanta impresionanta, incluzand aici motorul de 722cc cu injectie, care ofera cuplu din abundenta, ceea ce ofera modelului performanta exceptionala. Suspensia spate independenta, diferentialul fata blocabil si o suita de alte caracteristici inovatoare plaseaza Suzuki KingQuad 750AXi in fruntea haitei. Pe langa asta, sistemul de injectie combustibil ofera un excelent raspuns al acceleratiei, eficienta de consum si o pornire rapida a motorului.

Caracteristici de motorizare:

- motorul de 722cc racit cu lichid DOHC cu 4 valve si injectie de combustibil este optimizat sa ofere un cuplu puternic in turatii joase si medii si un output puternic in turatii inalte
- interiorul cilindrilor este placate cu materialul SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) pentru un transfer imbunatatit al caldurii si o cursa mai buna a pistoanelor
- cilindrul este inclinat inainte 48 de grade pentru un centru de greutate mai jos, inaltime redusa a motorului si o sa mai joase si este montat cu monturi de cauciuc si doua axuri de echilibrare pentru performanta lina
- capul de cilindru compact cu valve de amisie de 36mm si porturi de admisie drepte asigura o eficienta de incarcare a cilindrului mai mare si include un capac al valvelor usor din magneziu
- filtrul de aer ultra-eficient are elemente din hartie si din spuma pentru durabilitate mai buna si mai putina mentenanta

Caracteristici de transmisie:

- transmisia automata CVT QuadMatic este proiectata pentru versatilitate maxima cu un schimbator montat pe aripa pentru high/low, neutru si reverse
- diferentialul fata compact cu alunecare limitata ofera tractiune puternica plus un efort de virare redus. Sistemul de blocare a diferentialului ofera tractiune serioasa pe patru roti
- controlurile montate convenabil pe ghidon permit rider-ului sa selecteze usor intre 2WD, 4WD si 4WD cu diferential blocat pentru a avea setarea potrivita pentru orice conditie de tractiune
- sistemul avansat de franare de motor minimizeaza invartirea in gol a rotilor pentru a reduce viteza cand se merge la vale

Caracteristici de sasiu:

- cadrul din otel flexibil a fost proiectat cu o atentie speciala acordata echilibrului intre rigiditate si greutate pentru o performanta optima a sasiului si o cursa confortabila
- suspensia independent brat dublu fata cu o cursa de 17 cm include amortizoare de mare diametru cu ajustare in 5 pozitii
- suspensia spate independent brat dublu si I-beam cu o cursa lunga de 20.1 cm include amortizoare de mare diametru cu ajustare in 5 pozitii
- frane fata pe disc de diametru 200mm si frane spate multidisc pentru o putere optima de franare
- rotile din aluminiu presat ofera o greutate redusa
- saua confortabila in forma de T ofera mobilitate riderului plus captuseala groasa pentru suport
- scutul de protectie din polietilena ofera protective si rezistenta minima la inaintare peste bolovani si teren accidentat

Caracteristici de utilitate:

- display-ul LCD usor de citit include vitezometru, kilometraj, indicator trip, indicator ore de functionare, ceas, indicator nivel combustibil si drive range
- farurile distincte de 30W asigura un look agresiv si putere suficienta de iluminare
- magnetoul cu output mare si bateria de 18 amperi asigura putere suficienta
- rezervorul de combustibil de mari dimensiuni de 17.41 litri este pozitionat sub sa pentru un centru de greutate jos
- un compartiment de stocare la indemana este montat pe aripa fata dreata
- portbagajele fata si spate sunt acoperite cu o vopsea rezistenta la zgarieturi pentru durabilitate crescuta

Specificatii tehnice:

- tip motor: 4 timpi, racit cu lichid, DOHC, 
- capacitate cilindrica: 722cc
- raport de compresie: 10.0:1
- sistem de alimentare: Suzuki Fuel Injection
- aprindere: electronica CDI
- starter: electric
- transmisie: cardan, 4WD, CVT
- frana fata: disc
- frane spate: multidisc
- greutate: 302 kg
- capacitate rezervor: 17.5 litri
- garda la sol: 270mm
- dimensiuni: 2115 x 1210 mm
- inaltime sa: 880mm
- suspensii fata: independente, brat dublu
- suspensii spate: independente, brat dublu
- roti fata: AT 25x8-12 tubeless
- roti spate: AT 25x10-12 tubeless

ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

Riderul RED BULL KTM FACTORY RACING, Aaron Plessinger, obtine prima victorie 450 Supercross in San Diego

Runda 3 - Campionatul AMA Supercross Aaron Plessinger a cucerit prima victorie din cariera 450SX Main Event la Runda 3 a Campionatului 2024 AMA Supercross, preluand controlul in conditii ploioase. Colegul de echipa, Chase Sexton, a urcat pe locu...

Citeste mai mult