Suzuki KingQuad 500AXi

Suzuki KingQuad 500AXi

16.04.2014
Privind ATV-urile 4WD, Suzuki are in spate o istorie lunga. De fapt, compania japoneza a inventat acest tip de vehicule, cu LT-125 fiind primul model proiectat de Suzuki. De la primul model, ATV-urile Suzuki au fost upgradate constant iar "KingQuad 500AXi" nu face exceptie.

Suzuki KingQuad 500AXi imparte multe elemente comune cu cel mai mare ATV proiectat de companie – 700AXi si va rasplateste cu aceeasi incredere si calitate gasite la fratele sau mai mare. Suzuki KingQuad 500AXi este alimentat de un motor de 493cc, 4 timpi, racit cu lichid, cu un singur cilindru, OHC, cu injectie de combustibil care trimite puterea la sol prin intermediul unei transmisii CVT V-belt cu treptele high, low si marsarier. In aventurile sale off-road, Suzuki KingQuad 500AXi este ajutat de un set de roti AT 25x8-12 fata si AT 25x10-12 spate si suspensii independente fata si spate.

Acum peste trei decenii Suzuki practic a inventat ATV-ul. Initialul Suzuki LT-125 a stabilit Suzuki ca primul producator de vehicule de acest fel. Suzuki KingQuad 500AXi duce inainte traditia performantei. Dotat cu aceeasi tehnologie avansata ca si extraordinarul 750AXi, este proiectat sa va ajute la cele mai dificile sarcini si sa cuceriti cele mai dificile trasee. Suzuki KingQuad 500AXi ofera o multime de trasaturi care il fac lider in clasa sa, printre care motorul de 493cc cu injectie si suspensia independenta fata si spate. Alte caracteristici care merita mentionate sunt transmisia automata CVT, diferentialul fata blocabil si sistemul de injectie combustibil Suzuki care ofera un excelent raspuns al acceleratiei, eficienta de consum si o pornire rapida sub orice conditii de operare.

Caracteristici de motorizare:

- motorul puternic de 493cc SOHC, cu un singur cilindru, racit cu lichid, in 4 timpi a fost proiectat pentru o banda lata de putere. Cilindrul sau este inclinat inainte pentru un centru mai jos de greutate, inaltime redusa a motorului si o inaltime mai joasa a seii
- modelul are un cap de cilindru compact cu 4 valve cu valve de admisie mari si porturi de admisie drepte pentru o eficienta mai mare de incarcare a cilindrilor.
- interiorul cilindrilor este placat cu materialul SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) pentru un transfer al caldurii imbunatatit si o cursa mai buna a pistoanelor
- un radiator din aluminiu de mare capacitate si diametru ofera o temperatura stabila de operare

Caracteristici de transmisie:

- modelul vine prevazut cu transmisie CVT automata QuadMatic proiectata pentru versatilitate maxima si convenabilitate cu un schimbator montat pe aripa pentru treptele high/low. Sistemul avansat de frana de motor minimizeaza invartirea in gol a rotilor atunci cand nu se accelereaza si ajuta la controlarea vehiculului in timpul coborarilor pe pante abrupte
- un diferential fata compact cu alunecare limitata ofera tractiune mai puternica plus un efort de virare redus. Un sistem de blocare a diferentialului ofera tractiune serioasa pe patru roti.
- controlurile montate convenabil pe ghidon permit rider-ului sa selecteze usor intre 2WD, 4WD si 4WD cu diferential blocat pentru a avea setare potrivita pentru orice conditie de tractiune. Un comutator override pe partea stanga a ghidonului poate fi folosit pentru a trece de limitarea de viteza atunci cand sunteti impotmolit in noroi

Caracteristici de sasiu:

- suspensia fata independenta brat dublu cu o cursa de 18 cm include amortizoare de mare diametru ajustabile in 5 pozitii
- suspensia spate independenta brat dublu / I-beam cu o cursa de 20.1 cm include amortizoare de mare diametru cu ajustare in 5 pozitii
- modelul are frane hidraulice pe disc duble fata, iar in partea din spate un sistem de frane multidisc cu un design special ofera durabilitate crescuta, greutate redusa si mentenanta usoara
- anvelopele de 25 inci vin montate pe rotile heavy-duty din otel
- saua inovativa in forma de T este proiectata pentru mobilitatea riderului si vine cu captuseala groasa pentru un mai bun suport
- un scut de protectie din polietilena ofera protectie din fata pana in spate cu rezistenta minima de inaintare peste bolovani si teren accidentat. Iar protectii din plastic durabil protejeaza bratele suspensiei.

Caracteristici de utilitate:

- pregatire pentru troliu
- instrumentatia de bord digitala LCD include vitezometru, kilometraj, indicator trip, indicator ore de functionare, ceas, indicator combustibil, pozitie treapta viteza, mod de conducere, pozitie 2WD/4WD, injectie combustibil si temperatura motor
- modelul ofera faruri de 30W multi-reflector halogen, o lumina spate de 5W si stopuri de frana de 21W
- un magnetou cu output mare si o baterie de 18 amperi ofera putere din plin
- rezervor de 17.41 litri pozitionat special pentru un centru de greutate jos
- un compartiment de stocare in partea din fata de mari dimensiuni de 2.8 litri pentru transportul echipamentelor si proviziilor
- portbagaje durabile cu vopsea rezistenta la zgarieturi

ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

Istoria KTM Duke

KTM, un nume de referinta in industria motocicletelor, celebreaza in 2024 un moment remarcabil: 30 de ani de inovatie si excelenta incepand cu lansarea modelului DUKE.De la debutul cu KTM 400 DUKE si KTM 620 DUKE in anii 1990, pana la impresionantul ...

Citeste mai mult