KTM X-BOW GT

KTM X-BOW GT

14.10.2021

Experimenteaza senzatia KTM X-BOW GT "SUPER SPORTS CAR"

KTM X-BOW GT redefineste notiunea de vehicul super sport. Din categorie fac parte modelele cu cel mai spectaculos design, cele cu tehnologie impresionanta, cele cu o istorie sapata in traditie. Totusi, nicio alta masina nu este atat de „super sport” ca modelul KTM X BOW-GT. Bazandu-se pe KTM X-BOW R, ea insasi unica in materie de tehnologie inalt, siguranta, dinamica pilotarii si aspect, constructorul austriac KTM a dezvoltat un vehicul ale carui caracteristici exceptionale pot fi experimentate fara obligativitatea purtarii unei casti.

Transmisie. Cutia manuala cu 6 viteze de la Audi testata in productie de serie a fost tunata special pentru KTM X-BOW GT.
Motorul atinge cuplul maxim de 420 Nm la viteza motorului de numai 3200 rpm. KTM X-BOW GT are o gretate de aproape 847 kg. Puterea maxima livrata este de 300 CP si se obtine la 6400 rpm.

Cadrul spate. Cadrul din aluminiu este elementul central de suport pentru ansamblul motor-transmisie. A fost posibila aducerea intregii unitati mai jos cu 19 milimetri, ceea ce inseamna ca centrul de greutate deja foarte jos al lui KTM X-BOW GT a devenit si mai jos cu alti 15 milimetri. O consecinta directa consta in viteze mai mari la viraje si forte laterale de acceleratie mai mari. Lista de caracteristici include schimbator de viteze sportiv rezistent la apa.

In termeni de motorizare, se remarca dotarea cu un radiator (cooler) de inalta performanta. Produse de inalta calitate dezvoltate diect de KTM si fabricate in Austria, cu originea in WP Radiator.

Pachetul Performance 1 - a fost special dezvoltat pentru KTM X-BOW GT. Include pozitionarea mai joasa a motorului, convertor catalitic cu geometrie modificata.
Toba de esapament. Este un must. Sistemul de evacuare sport este usor de asamblat si da „tonul” vehiculului o data cu aspectul deosebit.

Sasiu. KTM X-BOW este primul vehicul de productie al lumii care dispune de monococa realizata in intregime din material compozit de fibra de carbon - o tehnologie inovatoare, rezervata inainte exclusiv pentru vehiculele de curse.
Suspensie. Pe axul frontal, sasiul derivat direct din lumea curselor permite ajustarea. Sunt disponibile optiunile de setari.
Anvelope. Un set de cauciucuri high-performance combina eficienta de energie cu durabilitatea pentru a oferi o experienta de condus extraordinara.
Suspensia performanta WP este ajustabila si asigura o functionare impecabila la viteze mari si joase. Jantele din aluminiu produc o impresie sportiva (2x R17 pe fata si 2x R18 pe spate).

Caroserie si aerodinamica
Fluxul de aer este optim in difuzorul spate, fapt ce permite distributia presiunii multumita designului asimetric. Gaurile de aerisire asigura o ventilati perfecta si contribuie la look-ul deosebit al elementelor din spate ale caroseriei. Vederea din fata este la fel de impresionanta. Faruri inguste si capotele dispuse la un unghi indraznet fac ca partea frontala a lui KTM X-BOW GT sa arate absolut grozav. Aripile fabricate din material sintetic sunt optimizate in termeni de aerodinamica.

Siguranta
Luand in calcul eventualitatea unei rostogoliri, au fost integrate bare din aluminiu in monococa pentru protectie. Barele suporta incarcaturi de pana la 2,5 ori mai mari decat greutatea vehiculului.
Pilotul si pasagerul beneficiaza de centuri de siguranta in 4 puncte de la Schroth (utilizate in racing).
Frane Brembo. Sistemul de franare Brembo ofera putere de stopare superioara. Ax fata cu disc ventilat, etrier cu 4 pistoane 305 mm. Frana pe spate cu etrier cu doua pistoane, 262 mm. In consecinta, KTM X-BOW GT are nevoie de 32.9 metri pentru a frana de la 100 km/h la 0.
Placute de frana touring. Utile in traficul urban, pe drumuri de tara sau la munte. Ofera performanta constanta la franare in orice conditii de temperatura, protejand discurile. Reduc zgomotul la franare. Coeficient de frictiune mediu.
Crashbox. Ofera siguranta suplimentara. Multumita constructiei de tip sandwich din carbon aluminiu, intruneste directivele stricte ale Formula 3 si FIA GT.

Ergonomie si confort. Ghidonul multifunctional controlat cu infrarosu si detasabil permite ajustarea in inaltime si adancime. Franele de mana si schimbatorul au design exclusiv. Scaunele scoica de la RECARO, partener exclusiv al KTM, formeaza o baza ergonomica pentru o aventura de sofat incredibila la bordul lui KTM X-BOW GT.

Detalii tehnice:

  • Motor 1984 cc, 300 CP, 16 valve, DOHC
  • cutie manuala cu 6 viteze
  • consum combustibil 8.3 l/100 km
  • Emisii C02: 189 g/km, EURO 6

Sasiu

  • Inaltimea centrului de greutate 390 mm
  • Anvelope fata / spate: 205/40 R17 / 255/35 R18
  • Greutate (fara carburant) 847 kg
  • Distributia statica a greutatii (fata/spate) 38:62
  • Capacitate rezervor (aprox.) 40 litri
  • Decelerare 100-0 KM/H 32.9 m
  • Dimendiuni 3738 x 1915 x 1202 mm
  • Acceleratie laterala >1.5 g (anvelope de strada)
  • Accleratie 0-100 KM/H 4.1 s
  • Viteza maxima 231 km/h
  • Ampatament 2430 mm

Te-ar putea interesa si:

Binder si Miller aduc puncte pentru Red Bull KTM Factory Racing in Runda 2 

Brad Binder s-a clasat pe locul al 4-lea si Jack Miller pe 5 pentru a incheia inca un weekend competitiv MotoGP pentru Red Bull KTM Factory Racing. A fost al doilea Mare Premiu din campanie si doar al cincilea desfasurat pe Circuitul International Al...

Citeste mai mult