TERROX intra pe piata ATV in forta: GOES lanseaza gama 2025 si ridica standardele off-road

TERROX intra pe piata ATV in forta: GOES lanseaza gama 2025 si ridica standardele off-road

16.09.2025

Saalfelden, Austria — inceputul anului 2025 marcheaza o etapa cruciala pentru ATV-uri. GOES, brandul specializat in vehicule off-road al CFMOTO, a prezentat oficial o noua gama revolutionara: TERROX. Evenimentul global a adus in prim-plan trei modele complet noi – TERROX 1000, TERROX 500 si TERROX 350 – gandite sa schimbe regulile jocului in materie de putere, design si utilitate.

Astazi, reteaua GOES numara peste 1200 de dealeri in 27 de tari, iar impactul asupra pietei este din ce in ce mai puternic. Markus Ferch, Vicepresedintele de Vanzari CFMOTO Europe, a subliniat faptul ca brandul GOES completeaza perfect viziunea CFMOTO: ATV-uri construite pentru munca reala, robuste, practice si gata sa faca fata oricarei provocari.

 

 

TERROX 1000 – putere absoluta si design functional

TERROX 1000 este varful de gama si impresioneaza printr-o filozofie clara: eficienta primeaza. Caroseria a fost desenata cu atentie la detalii – nimic in plus, doar ce serveste performantei. Noua generatie de faruri OSLON LED aduce 16% mai multa lumina cu acelasi consum, iar faza lunga ofera vizibilitate excelenta pana la 120 m in conditii dificile.

La capitolul confort, 1000 iese in evidenta prin:

- sa cu 120 mm strat de spuma premium si spatar ergonomic

- o pozitie naturala si relaxata la ghidon

- motor de 90 CP si 85 Nm cuplu pentru raspuns instant. 

 

Performantele tehnice confirma statutul sau: 312 mm garda la sol, unghi de atac 80° si cerc de intoarcere de doar 6,7 m. La acestea se adauga 800 kg capacitate de tractare, portbagaje frontale si spate cu sarcini de 45 kg / 90 kg, plus sistemul rapid X-Connect.

Noua frana de parcare si accentele portocalii intaresc caracterul premium al modelului.

 

 

TERROX 500 – agilitate, versatilitate si tehnologie testata

Fratele mai mic, TERROX 500, pastreaza ADN-ul de performanta, dar intr-un pachet mai compact. Motorul de 500 cc, testat pe o distanta de 20.000 km in diferite conditii de teren si clima, livreaza 39 CP si 44 Nm, ceea ce il face usor de controlat chiar si la viteze reduse.

 

Specificatii de top pentru categoria lui:

- 700 kg capacitate de tractare si 40/80 kg sarcina pe portbagaje

- premiera in industrie: sistem MOLLE pentru accesorii modulare

- cerc de intoarcere de doar 5,7 m

- suspensie independenta Dual A-Arm cu cursa de pana la 227 mm

Intretinerea nu a fost niciodata mai simpla: panourile laterale se demonteaza fara scule, pentru acces rapid la motor, CVT si componentele esentiale.

 

 

TERROX 350 – compact, accesibil si surprinzator

Ca element-surpriza al lansarii, TERROX 350 a atras atentia prin dimensiunile compacte si versatilitatea sa. Este solutia ideala pentru cei care vor sa intre in lumea GOES, dar cauta un ATV usor, practic si eficient pentru sarcini zilnice.

Test drive pe teren austriac

Prezentarea de la Saalfelden nu s-a limitat la discursuri si demonstratii vizuale. Jurnalistii si invitatii au testat modelele direct pe teren variat: pajisti, pante abrupte si trasee montane. Rezultatul? Confirmarea ca familia TERROX ofera exact ceea ce promite: rezistenta, manevrabilitate si placerea pura a condusului off-road.

Urmatoarea oprire: Milano, EICMA 2025

Cu lansarea gamei TERROX 2025, GOES a ridicat stacheta industriei si si-a consolidat pozitia de lider in inovatia off-road. Urmatorul pas este deja stabilit: EICMA Milano, noiembrie 2025, unde compania promite noi surprize.

 TERROX nu este doar un ATV. Este partenerul perfect pentru orice teren.

 


TERROX intra pe piata ATV in forta: GOES lanseaza gama 2025 si ridica standardele off-road

Te-ar putea interesa si:

Levente Horvath si CFMOTO X10, pe podium la Who is Number One, Serbia

Levente Horvath si CFMOTO X10 au cucerit locul al 2-lea pe podium in Serbia!Riderul echipei ATH Racing, Levente Horváth, a urcat pe podium pe locul 2 in competitia “Who Is Number One”, care a avut loc pe muntele Jasterbac din Serbia. Pilotul r...

Citeste mai mult