Compara
SNOWMOBILE  

Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20

SNOWMOBILE Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20
11999 EUR + TVA
68771 RON (TVA inclus)
 
Calculator rate online RON lei/luna( luni ).

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.



Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20
Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20
Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20
Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20
Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20
Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20
Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20
Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20
Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20

Descriere

Motor

Motor:

  Rotax 850 E-TEC, 2 cilindri, 2 timpi

Putere:

  165 CP

Capacitate:

  849 cmc

Combustibil:

  benzina

Cutie de viteze:

  automata

Rezervor:

  36 l

Racire:

  cu lichid

Carburatie:

  Injectie electronica

Capacitate rezervor ulei:

  3.4 l
Mecanica

Suspensie fata:

  RAS 3, amortizoare HPG

Suspensie spate:

  tMotion, amortizor HPG

Frana spate:

  Brembo Racing
Dimensiuni

Lungime:

  3312 mm

Latime:

  1110 mm

Inaltime:

  1386 mm

Greutate:

  204 KG
General

Inmatriculabil:

  Nu

An:

  2020

Culori:

  albastru

Skiuri:

  Pilot DS3 ajustabile

Dimensiune ski-uri:

  1058

Senile:

  3912x406x63.5 POwderMax II cu FlexEdge

Tip Snowmobil:

  MOUNTAIN

Alte informatii despre Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20


Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC 2020 este “fratele mai mare” al variantei Summit SP 146, avand lungimea senilei de 154”. Amandoua versiunile dispun de acelasi motor Rotax 850R, avand skiuri imbunatatite, cu deschidere larga, pentru a va deplasa cu lejeritate prin zone extreme montane pe trasee acoperite cu zapada inalta. Motorul Rotax 850 E-Tec este cel mai puternic motor in 2 timpi din industrie, scotand cu 10 cp mai mult decat predecesorul (165cp in total), dar partea la care el iese in evidenta cu adevarat este cea de timp de raspuns. Cu un ambreiaj de tip pDrive, are un timp de raspuns cu 30% mai rapid decat 800R E-Tec, dand riderului un control instant asupra vehiculului. Pornirea initiala pull-start incarca un ultracondensator. La pornirile ulterioare va fi necesara doar apasarea a butonului SHOT care va folosi energia captata in ultracondensator pentru a porni motorul, ceea ce reduce greutatea motorului cu aproape 9kg in comparatie cu motoarele conventionale cu pornire electrica. Platforma REV Gen4 este cea care da agilitatea gamei Summit prin centralizarea masei printr-un cadru piramidal, suspensie fata din aluminiu turnat si designul radiatorului care este solid, dar usor. Zonele de ventilatie laterale ajuta la circularea aerului in zona motorului pentru a asigura racirea si a optimiza functionarea. Suspensia spate tMotion realizeaza o flexie laterala, facand condusul si mai confortabil. Constructia ingusta, carcasa cu linii oblice, rezervorul, saua si ghidonul extrem de compacte, pozitia piciorului mai intinsa ofera mai mult spatiu riderului. Aerodinamicitatea vehiculului ofera o intalnire optima cu zapada, iar carcasa deschisa in partea din spate elimina acumularea de zapada care ar putea incetini condusul. Suspensia fata RAS3 pastreaza stabilitatea si precizia lui RAS2, pe care o optimizeaza pentru platforma REV Gen4, avand o cursa mai lunga cu 25mm si cantarind mai putin cu 3,2kg. Cu toate aceste detalii gandite pentru a aduce mereu imbunatatiri snowmobilelor BRP, constructorul ofera doritorilor de curse prin zapada sau chiar celor de la salvamont, posibilitatea de a se deplasa fara efort prin zone montane acoperite de zapada inalta si fara carari, ramanandu-le lor sa fie deschizatori de drumuri.        

Caracteristici:

  • Motor ROTAX 850R E-TEC, racire pe lichid, in 2 timpi, 2 cilindri, eRAVE
  • Rotatii maxime motor: 7900 RPM
  • Constructie: platforma ingusta REV Gen4
  • Carburator: E-TEC pe injectie
  • Carburant recomandat: benzina premium fara plumb, cifra octanica maxima 91
  • Rezervor: 36 L
  • Rezervor ulei: 3.4 L
  • Suspensie fata: RAS™ 3 cu amortizor HPG, cursa maxima 215mm
  • Suspensie spate: tMotion cu amortizor HPG, cursa maxima 239mm
  • Skiuri Pilot DS 3 ajustabile
  • Suport picioare Ergo-Step
  • Frana Brembo racing
  • Marsarier electronic RER
  • Ecartament digital compact: vitezometru, turometru, nivel benzina, temperatura motor
  • Torpedo incalzit 4 L
  • Cheie RF D.E.S.S.
  • Maner sustinere pe ghidon
  • Ambreiaj pDrive
  • Greutate 204 kg
  • Lungime: 3312 mm
  • Latime: 1080 - 1110 mm
  • Inaltime: 1386 mm
  • Distanta intre skiuri: 910 - 950 mm
  • Lungime skiuri: 1058 mm
  • Latime senila: 406 mm
  • Lungime senila: 3912 mm
  • Profil senila: 63.5 mm PowderMax cu FlexEdge
  • Ghidon din aluminiu in forma de U cu J-hooks si grab handle
  • Oglinzi optionale
  • Parbriz optional

2 ani garantie, optiune rate.

Inaltime
1386
Descriere Ski-Doo Summit SP 154 850 E-TEC '20
Lungime
3312
Latime
1110
Greutate 204 KG

Fise

Review-uri

Opinia ta
Voteaza*
Nume*
Titlu*
Detalii*
Campurile marcate cu "*" sunt obligatorii

© 2019 atvrom.ro Toate drepturile rezervate