Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ultra 310X '18

Kawasaki Ultra 310X '18
Kawasaki Ultra 310X '18
Kawasaki Ultra 310X '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Deși este modelul standard al gamei, skijetul Kawasaki Ultra 310X este greu de descris ca fiind doar ”standard”. Modelul este echipat cu un motor de 1498cc, cu supercharger, care poate dezvolta până la 300cp. În plus, dotările acestui skijet Kawasaki includ sisteme electronice de control precum cel prin care pilotul poate varia orientarea duzei de propulsie și, implicit, altitudinea și paralelismul carenei la suprafața apei și Kawasaki Smart Steering pentru un plus de control la viraje, sistem de asistență ideal pentru piloții începători. De asemenea, pentru o accelerare lină și controlabilă, inginerii Kawasaki au inclus sistemul electronic de control al supapelor de accelerație, racordat la computerul de bord, precum și un buton prin care pilotul poate comuta instant între modul normal de pilotare și modul ”No Wake”, limitat la 8Km/h. Toate acestea sunt completate de un design modern și zvelt, cu o carenă foarte ușoară cu formă de V adâncit pentru stabilitate sporită, ghidon reglabil și șa confortabilă pentru două persoane. Prin specificațiile tehnice, design și dotări suplimentare, Kawasaki Ultra 310X este mult mai mult decât modelul ”standard”; este un partener serios și puternic, perfect pentru un pilot preocupat de performanță și cu poftă de senzații tari pe apă.

- motor cu injecție, 1498cc 300cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC, răcire cu apă
- supercharger
- 3 locuri
- sistem de propulsie prin jet
- pornire electrică 
- rezervor cu capacitate de 78L pentru autonomie crescută
- carenă rezistentă și foarte ușoară
- greutate de 477Kg
- ghidon reglabil cu 5 poziții - permite pilotare stând jos sau din picioare
- sistem asistență la viraje Kawasaki Smart Steering/SLO mode (KSS) 
- sistem electronic de control unghi duză propulsie
- sistem electronic de control al supapelor de accelerație
- instrumentație de bord complet digitală
- sistem de cruise control
- mod ECO
- sistem Ergo-Fit
- buton comutare mod normal/mod ”No Wake” (viteză maximă limitată la 8Km/h)
- șa confortabilă pentru 2 persoane

Skijet Kawasaki cu 2 ani garantie

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.