Kawasaki Ultra 310R '20
Contacteaza-ne pentru pret!
Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.
Descriere
Skijetul Kawasaki Ultra 310R ’20 vine echipat cu maner ajustabil in 18 pozitii si o sa sport pentru a favoriza pilotarea in conditii extreme pe apa. Grafica in stil sport confera acestui skijet un look inspirat de modelele de curse si pe masura performantelor de care este capabil. Motorul prevazut cu supercharger si intercooler, pe racire cu lichid, 1498cc, 4 cilindri in linie plaseaza PWC-ul Kawasaki de fata in topul celor mai performante skijeturi de aceeasi capacitate. Ghidon inspirat de motocicleta KX450F, cu maner reglabil in 18 pozitii. Sisteme avansate de asistenta pentru pilot. Eficienta de consum ridicata in ciuda puterii foarte mari. Tehnologie Ergo-Fit pentru a facilita pilotarea de catre rideri diferiti si indiferent de stilul acestora.
Caracteristici standard:
- Motor cu supercharger si intercooler, 4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve, DOHC, racire cu apa, 1498cc, 300 CP
- Sistem pornire: Electric
- Sistem de asistenta la pilotare KSS (Kawasaki Smart Steering)
- Electronic Cruise Control
- Sistem Electric Trim-control
- 5 mph Mode – regleaza viteza motorului pentru a mentine o viteza de 8 km/h
- Control electronic al clapetei de acceleratie pentru schimbarea usoara a modurilor de pilotare
- Sistem Ergo-Fit
- Mod economic pentru eficienta de consum
- Sa sport pentru pilotare agresiva
- Carena usoara cu design modern in V
- Maner ajustabil in 18 moduri
- Instrumentar complet digital cu panou LCD (indicator economic, ora, termometru, vitezometru, consum etc.)
- Rezervor: 78 l
Skijet Kawasaki de vanzare si in rate. Garantie 2 ani.
Istoria Kawasaki
Despre Kawasaki
"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.
Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.
Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.
Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.