Se pare ca Textron arunca UTV-ul Havoc in confruntare cu Polaris General

Se pare ca Textron arunca UTV-ul Havoc in confruntare cu Polaris General

19.05.2017

Chiar daca au existat o multime de zvonuri si temeri despre viitorul Arctic Cat in cadrul Textron Off Road (viitorul e clar din punct de vedere al brand-ului, divizia de autovehicule offroad nu se va mai numi Arctic Cat, dupa cum am mai scris), aceasta companie are dimpotriva, planuri mari de viitor in special legat de SxS-uri. Dovada? Se pare ca se pregateste un nou model utilitar-recreational, pe numele sau Textron Havoc. 

In timp ce pe piata exista mai multe modele crossover sport-utility, precum Yamaha Wolverine sau Kawasaki Teryx, ori chiar Can-Am Commander, se pare ca rivalul direct ales de Havoc ar fi Polaris General, deoarece vizeaza in special compartimentul de putere. Exista ceva zvonuri cu privire la noul UTV deja, care se pare ca ar urma sa aiba un motor nou, capabil sa dezvolte intre 110 si 120 cai putere, insa cei de la ATV.com sustin ca au luat legatura cu cei de la Textron, obtinand doar raspunsul ca va fi cu siguranta un motor ce va dezvolta mai mult de 100 cai putere.

O alta informatie putin neobisnuita s-a primit din partea Textron in privinta suspensiilor, mai exact s-a afirmat (cvasi-neoficial) ca noul Havoc va fi dotat cu amortizoare King si cursa lunga a suspensiilor. De ce neobisnuita? Simplu, de cate ori se vorbeste de amortizoarele King, din reflex ne fuge gandul la modelele pur sportive, care domina desertul si de aici ciudatenia. De ce ai folosi suspensii obisnuite in lumea sportiva pentru un UTV utilitar-recreational? Asteptam sa vedem in clar interpretarea Textron. 

Privind imaginea oferita de Textron (precum si un videoclip), Havoc sau varianta sa Havoc X vor avea un spatiu in spatele scaunelor, inaintea benei de transport marfa. Spatiul apare a fi destul de generos si apare familiar, vanzand asa ceva anterior si pe Stampede (de la Bad Boy Offroad, "inghititi" de asemenea de Textron), dar si pe Kawasaki Teryx. Probabil un spatiu de depozitare gen cutii. Apropo, nu stim de Stampede, insa Teryx-ul participa in curse din desert, in campionatele nationale din America de Nord, ceea ce ne ridica o spranceana in privinta intentiilor celor de la Textron. 

Cam acestea ar fi informatiile obtinute de la Textron, nimic despre stadiul proiectului, intrarea in productie, disponibilitate, pret si eventualele "imprumuturi" de la modele anterioare Arctic Cat, insa speram sa aflam cat mai curand si eventual sa vedem si o lista de specificatii. Un vis frumos ar fi chiar sa vedem Havoc in lineup-ul 2018 (probabil inca pestrit, cu pastrarea unor sub-brand-uri), adica undeva in cursul acestei veri. 

Te-ar putea interesa si:

Pregateste-ti ATV-ul pentru primele ture de primavara

Indiferent ca ai scos sau nu ATV-ul din garaj si in lunile reci de iarna, primavara este momentul potrivit pentru a intreprinde masurile de mentenanta pentru vehicul, asa cum sunt indicate in manualul utilizatorului. De la schimbarea uleiului si veri...

Citeste mai mult