Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha X-Max 400 ABS '18

Yamaha X-Max 400 ABS '18
Yamaha X-Max 400 ABS '18
Yamaha X-Max 400 ABS '18
Yamaha X-Max 400 ABS '18
Yamaha X-Max 400 ABS '18
Yamaha X-Max 400 ABS '18
Yamaha X-Max 400 ABS '18
Yamaha X-Max 400 ABS '18
Yamaha X-Max 400 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Yamaha X-Max 400 ABS 2018 este un model perfomant și calitativ de scuter 400cc proiectat pentru a vă ajuta să depășiți corvoada zilnică a traficului, să economisiți bani, oferind un consum redus și eficient, și de asemea să vă transforme drumurile monotone în plimbări relaxante și distractrive. în lsita dotărilor principale putem regăsi o motorizarea extrem de eficientă ce livrează o putere optimă și o accelerație lină, suspensii optimizate pentru stabilitate și manevrabilitate crescute, frâne puternice cu sistem ABS pentru a evita situațiile limită, spatțiu de stocare generos cu iluminare interioară pentru a vă putea transporta bagajele oriunde și un ghidon și parbriz reglabile pentru a adapta vehiculul nevoilor dumneavoastră. Cu un consum redus, manevrabilitate de top și agilitate crescută și o poziție naturală de pilotare ce sporește confortul, scuterul Yamaha X-Max 400 este parterul ideal celor ce doresc să se strecoare cu ușurință prin trafic și să ajung oriunde la timp având parte de o experiență sigură și distractivăș.

- motor monocilindric, răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 395cc, 33cp
- injecţie de carburant
- pornire electrică fără cheie cu sistem Smart Key
- sistem de control a tracțiunii
- transmisie pe curea trapezoidală
- capacitate rezervor 13L
- consum 4.18L/100km
- suspensie față cu furcă telescopică de tip sport, cursă 110 mm
- suspensie cu basculă, cursă 107 mm 
- frână față hidraulică cu discuri duble, 267 mm 
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 267 mm 
- sistem ABS 
- spațiu de stocare generos, iluminat, sub șa
- ghidon și parbriz reglabil
- faruri față și spate cu LED și poziții

 

Scuter Yamaha cu 2 ani garanție.

Scuter Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.