Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha TMAX DX ABS '17

Yamaha TMAX DX ABS '17
Yamaha TMAX DX ABS '17
Yamaha TMAX DX ABS '17
Yamaha TMAX DX ABS '17
Yamaha TMAX DX ABS '17
Yamaha TMAX DX ABS '17
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Yamaha TMAX DX ABS 2017 - scuter premium categoria 530cc cu cele mai luxoase specificatii disponibile in gama TMAX. Indiferent ca il utilizati pentru naveta zilnica la serviciu, la facultate sau intr-o calatorie de placere mai lunga, veti avea tot confortul multumita parbrizului reglabil electronic si regulatorului de viteze, in timp ce sistemul D-Mode cu 2 niveluri va permite sa alegeti modul optim al motorului pentru deplasari urbane sau sport. Specificatiile mai includ un sistem de control al tractiunii, un sistem de pornire fara cheie, un spatiu de depozitare marit si instrumente TFT avansate de bord. Diferentierea de celelalte TMAX-uri se mai face prin manerele si saua incalzite, suspensia spate reglabila, aplicatia My TMAX Connect si culorile dedicate, astfel nu va trebui sa va mai multumiti sa respectati regulile - le veti putea desfiinta.

Caracteristici standard:
- motor Euro4 cu 2 cilindri, 4 timpi, 4 valve, 530cc, 45cp, pe injectie
- cutie de viteze automata
- rezervor de 15L
- parbriz reglabil electronic
- regulator viteza
- moduri de alimentare D-Mode reglabile
- manere incalzite
- sa principala incalzita
- culori dedicate si finisaje de calitate inalta
- suspensie spate reglabila
- aplicatie My TMAX Connect prin sistemul GPS integrat
- un nou sasiu usor din aluminiu
- sistem de control al tractiunii TCS
- sistem ABS standard
- sistem de pornire fara cheie Smart Key
- blocare pentru cric central
- ansamblu de instrumente de bord TFT nou si complex
- conexiune pentru sistemul de siguranta Dainese D-Air

Scuter Yamaha cu 2 ani garantie.

Scuter de vanzare si in rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.