Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha NMAX 155 ABS '17

Yamaha NMAX 155 ABS '17
Yamaha NMAX 155 ABS '17
Yamaha NMAX 155 ABS '17
Yamaha NMAX 155 ABS '17
Yamaha NMAX 155 ABS '17
Yamaha NMAX 155 ABS '17
Yamaha NMAX 155 ABS '17
Yamaha NMAX 155 ABS '17
Yamaha NMAX 155 ABS '17
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Yamaha NMAX 155 ABS 2017 - scuter de oras de 155cc cu design sport. Acest model va ofera toata distractia si agilitatea unui scuter sport compact cu cateva bonusuri: acceleratie mai rapida, viteza maxima superioara, cockpit cu spatiu generos si saua dubla lunga care asigura relaxare si confort pana la serviciu sau facultate. In completarea design-ului vin farurile triple cu LED-uri si coada eleganta, caroseria moderna si eleganta care pune in evidenta conceptul premium si calitatea inalta de fabricatie specifice familiei MAX. Franele puternice pe discuri de diametru mare dispun de ABS standard iar multumita spatiului de depozitare de 23.5L sub sa si unui buzunar frontal cu o priza de 12V, veti dispune de o modalitate sportiva, practica si accesibila de a va deplasa in "jungla" urbana.

Caracteristici standard:
- scuter urban clasa 155cc puternic, economic si sportiv
- motor Blue Core cu 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, SOHC, 155cc, 15cp
- cutie de viteze automata
- frane cu discuri de diametru 230mm fata si spate
- rezervor de capacitate 6.6L pentru autonomie optima
- acceleratie intensa datorata actionarii variabile a supapelor
- sasiu compact cu manevrabilitate sport, stabil si agil
- sistem ABS standard
- cockpit larg cu spatiu din plin pentru picioare
- spatiu de transport generos pentru o casca full face
- caroserie aerodinamica si sa lunga si plata
- roti de 13" cu anvelopa spate cu sectiune de 130
- LED-uri si instrumente LCD

Scuter Yamaha cu 2 ani garantie.

Scuter de vanzare si in rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.