Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Vespa GTV Sei Giorni 300 '19

Vespa GTV Sei Giorni 300 '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

În 1951, la competiția Sei Giorni Internazionale de la Varese, italienii au uimit o întreagă lume cu scuterul Squadra Corse, reușind să învingă motocicletele de off road și să domine în competiție. Vespa GTV Sei Giorni este un model de scuter Vespa modern, denumit în cinstea acestei victorii și care moștenește designul modelului din anii 50, ușor de recunoscut prin așa numitul „faro basso”, farul amplasat jos, pe aripa din față și prin ghidonul cu bara de metal expusă. În plus, pentru a îi sublinia caracterul de ediție specială, numărul de serie este inscripționat pe scutul piciorului roții din spate, iar stickerul negru cu cifra 6 iese instant în evidență pe partea din spate a caroseriei. Motorizarea se ridică la nivelul designului - un motor monocilindru de 278.3cc în 4 timpi dezvoltă până la 23cp cu o lejeritate uimitoare și cu un consum rezonabil de 29.4Km/l. În plus, confortul este asigurat prin sistemul de suspensii hidraulice, cu arc elicoidal cu preîncărcare reglabilă pe spate și de șaua ergonomică, iar frânele hidraulice pe discuri de diametru crescut, dublate de sistemul ABS avansat înseamnă că frânarea se va produce într-un mod controlat și sigur. Performant, atractiv, special - așa poate fi caracterizat modelul Vespa GTV Sei Giorni 300, iar dacă vreți să obțineți un scuter Vespa de ediție specială, acesta este momentul perfect!

- motor monocilindru în 4 timpi, 4 supape, 278.2cc, 23cp, HPE
- consum de 29.4km/l
- răcire cu lichid
- pornire electrică
- cutie de viteze CVT automată
- suspensie față cu braț single cu arc elicoidal și amortizor hidraulic
- suspensie spate cu amortizor hidraulic dublu și arc elicoidal cu preîncărcare reglabilă în 4 poziții
- frână față pe disc de oțel de 220mm, control hidraulic
- frână spate pe disc de oțel de 220mm, control hidraulic
- pneuri tubeless
- sistem ABS
- rezervor de combustibil cu o capacitate de 8.5L
- parbriz fumuriu
- jante de 12 inch, vopsite în negru mat
- far amplasat pe aripa din față
- silencer negru mat pe țeava de eșapament
- port USB amplasat în torpedou
- ghidon cu bara de metal expusă
- placă de „Ediție Specială” cu numărul de serie
- sticker cu cifra 6
- compartiment spațios pentru depozitarea căștilor
- șa ergonomică 
- conformă cu standardul de emisii Euro4

Garanție 2 ani. 
Disponibil și în rate.

Istoria Vespa

Scutere Vespa