Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Vespa GTS 300 Touring ABS '19

Vespa GTS 300 Touring ABS '19
Vespa GTS 300 Touring ABS '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Vespa GTS 300 Touring ABS este un omagiu adus modelelor Vespa ale secolului trecut, moștenitoarea stilului inconfundabil al acestora și al pasiunii pentru libertate, explorare și distracție. Modelul de față este echipat cu cel mai puternic motor Vespa, un monocilindru de 278cc care dezvoltă cu lejeritate 23cp, eficient și controlabil - un litru de benzină vă poate permite să străbateți până la 30.3Km, trăsătură foarte benefică pentru un scuter de oraș cu valențe touring, dublată de un rezervor de 8.5L pentru autonomie extinsă. Caracterul touring mai este conturat și de rack-urile cromate pe față/spate, de spațiu extins de stocare sub șa și de parbrizul elegant, iar confortul pe parcursul traseului se bazează pe sistemul hidraulic de suspensii, cu amortizoare duble reglabile pe spate. De asemenea, modelul este foarte manevrabil: frânarea se bazează pe discuri de 220mm controlate hidraulic și pe sistemul ABS modern, iar sistemul electronic ASR are rolul de a optimiza tracțiune și a evita alunecarea roților. Din punct de vedere estetic, acest scuter 300cc nu dezamăgește, preluând elementele principale de design care au caracterizat modelele de scuter clasic Vespa pe parcursul ultimilor 70 de ani și aducându-le la standardele anului curent. Practic, avem de a face cu un scuter performant și rafinat atât ca design cât și ca tehnologie, potrivit celor cu un stil de viață activ care caută un partener pentru următoarea lor aventură.

- motor monocilindru în 4 timpi, 4 supape, 278.2cc, 23cp, HPE
- consum de 30.3km/l
- răcire cu lichid
- pornire electrică
- cutie de viteze CVT automată
- suspensie față cu braț single cu arc elicoidal și amortizor hidraulic
- suspensie spate cu amortizor hidraulic dublu și arc elicoidal cu preîncărcare reglabilă în 4 poziții
- frână față pe disc de oțel de 220mm, control hidraulic
- frână spate pe disc de oțel de 220mm, control hidraulic
- pneuri tubeless
- sistem ABS
- sistem ASR pentru optimizarea tracțiunii și evitarea derapării
- rezervor de combustibil cu o capacitate de 8.5L
- rack-uri cromate față/spate
- parbriz
- jante de 12 inch
- șa ergonomică 
- conformă cu standardul de emisii Euro4

Garanție 2 ani. 
Disponibil și în rate.

Istoria Vespa

Scutere Vespa