Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Aprilia SR GT 200 '24

Aprilia SR GT 200 '24
Aprilia SR GT 200 '24
Aprilia SR GT 200 '24
Aprilia SR GT 200 '24
Aprilia SR GT 200 '24
Aprilia SR GT 200 '24
Aprilia SR GT 200 '24
Aprilia SR GT 200 '24
3.975 €
(Fara TVA)
23.896 RON
(TVA inclus)
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Aprilia SR GT este primul scuter „urban adventure” din industrie, realizat pentru a facilita pilotarea prin oras si dincolo de drumurile asfaltate. Cu functii preluate din lumea motocicletelor enduro si cu o colectie de inovatii concepute pentru siguranta, manevrabilitate dinamica si o pilotare usoara, SR GT poate fi partenerul perfect pentru tranzitarea zilnica a orasului sau pentru plimbari in afara lui.


Caracter si styling sportiv. Designul lui Aprilia SR GT 200 este completat de linii grele, originale, detalii sporty, materiale de inalta calitate si un stil italian autentic. Alte caracteristici consta in dotarea cu un ghidon larg, de tip naked, derivat de la motocicletele sport ale brandului, la care se adauga un cadru din otel cu cu reglare remarcabila a suspensiei pentru o inaltime de doar 175 mm de la sol.

 

Caracteristici cheie:

  • caroserie dubla aerodinamica
  • suspensie complet ajustabila
  • sisteme de riding sofisticate APRC
  • motor 174 cc 1 cilindru 4 timpi i-get, pe injectie
  • 17.4 cai putere
  • sistem Start&Stop
  • pornire electrica
  • suspensie fata cu furca telescopica hidraulica, Showa, ø 33 mm (cursa 120 mm)
  • suspensie spate amortizoare hidraulice duble ajustabile Showa (cursa 102 mm)
  • frane fata hidraulice cu doua discuri ondulate, Ø 260 mm – ABS
  • frane spate hidraulice cu 1 disc ondulat, Ø 220 mm
  • roata fata tubeless 110/80 – 14”
  • roata spate tubeless 130/70 – 13”
  • jante aliaj 14” pe fata si 13” pe spate
  • garda la sol 175 mm
  • rezervor 9 L. Conform producatorului, scuterul SR GT poate atinge o autonomie de pana la 350 km
  • compartiment sub sa de capacitate 25 litri (suficient de spatios pentru a depozia o casca full-face)
  • top case din aluminiu 33 litri (optional)
  • scheme de culoare: negru, gri, rosu, albastru, auriu
  • far frontal si stop cu LED
  • instrumentar LCD
  • sistem conectivitate APRILIA MIA (optional).

BUY-BACK

Istoria Aprilia

Despre Aprillia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341  de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.

Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia  sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii  R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.

Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.

Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si  sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel  la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins  succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.

Modelul RSV4 destinat comercializarii  a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008.  Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia  de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.
Test RideContact