Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YFZ450R SE '18

Yamaha YFZ450R SE '18
Yamaha YFZ450R SE '18
Contacteaza-ne pentru pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YFZ450R SE este varianta ediție specială a celebrului quad YFZ450R. Varianta de față moștenește caracteristicile tehnice care au transformat de-a lungul timpului YFZ450R într-unul dintre modelele de ATV de curse preferate de experții în off roading. Motorizarea ultra-modernă de 449cc 37cp este păstrată fără modificări, având același cuplu ridicat și accelerație constantă, perfect optimizat pentru performanță de nivel competițional și cuplat la o cutie de viteze cu 5 trepte și ambreiaj Assist & Slipper care permite decuplarea parțială la trecerea în treaptă inferioară, ceea ce practic elimină efectele frânei de motor și oferă pilotului oportunitatea de a controla perfect viteza de intrare în curbe prin utilizarea frânelor puternice pe disc. În plus, acest model vine echipat cu suspensii de cursă alungită și amortizoare reglabile pentru confortul pilotului și pentru un plus de manevrabilitate pe orice fel de teren. Toate acestea sunt completate de un design modern și agresiv care se potrivește perfect cu stilul de pilotare la care vehiculul se pretează, cu o caroserie suplă care permite pilotului recentrarea cu ușurință a greutății la negocierea curbelor strânse și cu schemă grafică ediție specială pe alb cu accente roșii, transformând Yamaha YFZ450R SE într-un model care arată la fel de bine pe cât se comportă pe teren, perfect pentru cei care îndrăgesc sporturile extreme în off road.

- motor monocilindru, 4 timpi, 5 valve, DOHC, EFI, 449cc, 37cp
- răcire cu lichid
- sistem Air Induction pentru eficiență crescută, emisii reduse și durabilitate
- sistem ISC (Idle Speed Control) pentru pornire și încălzire rapidă a motorului
- ambreiaj Assist & Slipper
- suspensii față independente cu braț dublu, amortizor Kayaba reglabil cu 3 poziții, cursă 250mm
- suspensii spate cu basculă din aluminiu, amortizor piggyback reglabil cu 3 poziții, cursă 280mm
- frână față cu disc dublu ventilat, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- frână spate cu disc ventilat de tip wave, etriere cu 2 pistoane
- cadru hibrid din oțel-aluminiu
- șa căptușită pentru confort
- schemă grafică ediție specială, alb cu accente roșii


Garanție 2 ani. 
Disponibil și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.