Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YFM700R '18

Yamaha YFM700R '18
Yamaha YFM700R '18
Contacteaza-ne pentru pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YFM700R este un ATV sport creat special pentru a vă oferi o experiență de pilotare antrenantă și distractivă la fiecare ieșire, indiferent că preferați aventurile de distanță lungă pe cărările cele mai puțin umblate ori că sunteți un veteran al curselor off road. Acest model de vehicul off road este echipat cu un motor monocilindru în 4 timpi de 686cc, capabil de 46cp, cu un cuplu ridicat la turație mică pentru tracțiune ideală indiferent de condițiile traseului, montat pe un șasiu hibrid ultra-rezistent cu partea din față din oțel și cea din spate din aluminiu. Motorul este cuplat la o cutie de viteze cu 5 trepte și marșarier iar pachetul off road este completat de suspensiile reglabile cu o cursă alungită, de frânele hidraulice pe disc și de jantele ușoare de aluminiu pentru o greutate redusă și un grad ridicat de manevrabilitate. Adăugați un design modern și agresiv, modelat pentru a asigura o poziție cât mai confortabilă de pilotare și pentru a fi potrivit piloților de diferite mărimi și greutăți, cu schemă de culoare pe albastru, iar rezultatul va fi YFM700R, un quad Yamaha 700cc dedicat adevăraților împătimiți ai senzațiilor tari în medii off road.

- motor cu 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, 686cc 46cp
- răcire cu lichid
- cutie de viteze cu 5 trepte și marșarier
- suspensii față independente cu braț dublu, amortizor reglabil cu 3 poziții, cursă de 230mm
- suspensii spate cu basculă din aluminiu turnat, amortizor reglabil cu 3 poziții, cursă de 256mm
- frână față cu disc dublu, ventilat, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- frână spate cu disc ventilat, etriere hidraulice
- șasiu hibrid cu parte din față din oțel și parte din spate din aluminiu
- jante din aluminiu
- design ergonomic
- instrumentație clară pe bază de LED-uri

Garanție 2 ani. 
Disponibil și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.