Quad Yamaha YFZ450X 2010

Quad Yamaha YFZ450X 2010

21.01.2010
Yamaha a anuntat lansarea noului YFZ450X – cel mai modern ATV pentru trasee inguste. Acesta dispune de acelasi motor, performante si tehnologie pe care le are si modelul YFZ450R, fiind facut sa poata naviga oriunde, multumita dimensiunii de 116,3 cm in latime, suspensiilor optime si a altor dotari exceptionale.
Toti cei pasionati de cursele de ATV-uri stiu de traditia modelelor YFZ. Fiind prima clasa de 450cmc care participa in copetitii, primul YFZ a devenit rapid unul dintre favoritii pilotilor si fanilor in mai multe tari. YFZ450R, care a fost lansat toamna trecuta, a devenit cel mai bun ATV sport cu dimensiuni pentru traseele motocross din lume, putand excela in multe situatii dificile, indiferent de teren. Modelul YFZ450X este, incepand de acum, cel mai modern ATV Yamaha, dispunand de cea mai buna tehnologie si de dotari optime.

Cea mai evidenta diferenta dintre YFZ450R si YFZ450X o reprezinta dimensiunile. Este de la sine inteles ca ATV-urile care trebuie sa incapa in spatiile inguste trebuie sa economiseasca pe cat de mult posibil la capitolul ―dimensiuni‖.
Latimea modelului YFZ450X 116,6 cm, fiind ideal pentru spatiile inguste. Atat era de lat si modelul original YFZ450. Arborele din spate este cu 50mm mai scurt. O alta schimbare importanta o reprezinta geometria imbunatatita a sistemului de directie.
2010

YFZ450X dispune de suspensii noi pe partea din fata. Aceasta a fost scurtata de la 43,9 mm la 39,5 mm – dimensiunea aceasta este optima pentru traseele dificile si inguste. Amortizoarele KYB din fata au o lungime de 426mm, fara de cele de 462mm
de la YFZ450R. Acestea pot fi ajustate cu usurinta, astfel incat comfortul calatoriei sa atinga cote maxime.
The 2010 Yamaha YFZ450X features 9.4” of travel with Kashima Coated Piggy Back Shocks with High/Low Speed Compression, Rebound & Preload Adjustment

Yamaha YFZ 450X: Putere si performante
YFZ450X dispune de un motor DOHC cu un singur cilindru, de 449cmc, 5 valve si racire pe lichid. Cilindrul de titan cu cinci valve sporeste performantele motorului la turatii mici si medii, conferindu-I vehiculului viteze remarcabile.
Ca si fratele sau, modelul avansat 450X este echipat si cu injectie electronica de combustibil, corp de acceleratie Mikuni® de 42mm, sistem Denso de injectoare cu 12 gauri si unitate ECU Mistubishi de 32 de biti, astfel incat sa se autodepaseasca la fiecare calatorie.

In 2010, YFZ cuprinde o noua setare pentru injectia de combustibil, creata special pentru traseele inguste sau impadurite. Sistemul de aprindere este foarte efficient, iar teava de esapament din otel inoxidabil face ca acest model sa functioneze perfect. Cadru de aluminiu pentru Yamaha 450X

Noul YFZ450X are un cadru usor, asamblat fara sudura, introdus prima oar ape modelul 450R. Portiunea de otel de tensiune mare a cadrului face ca motorul sa fie plasat cat mai jos, astfel incat centrul gravitational sa fie cat mai coborat. Centralizarea masei si centrul gravitational coborat fac ca manevrabilitatea vehiculului sa creasca.

Ca si modelul 450R, noul YFZ450X are in spate ani intregi de experienta de curse Yamaha – tocmai de aceea este usor de pregatit vehiculul pentru curse si de intretinut. Panourile caroseriei se desprind usor, nefiind nevoie sa desprindeti componente pentru a putea demonta aripile. Rezervorul este legat de carter pentru a conferi mai multa eficienta.
La modelul YFZ450X regasim si ghidonul ProTaper®, ajustabil in patru pozitii, care permite pilotilor sa il potriveasca in functie de preferinte. Scaunul este incapator, dar subtire, in fata, si mai lat si mai tare in partea din spate. YFZ450X dispune si de bolturi de picioare de 65mm care sunt extreme de sigure si comfortabile pentru pilot.

Nu este deloc surprinzator faptul ca si la acest model a fost redusa greutatea. Pe langa greutatea redusa odata cu modificarea arborelui din spate si a suspensiilor din fata, au fost schimbate si rotile, astfel incat sa fie mai usoare, dar mai rigide. Bavura este acum pe interior, iar roata este mai rigida, prevenind si eventualele acumulari de deseuri. Per total au fost scazute 2,25 kg de pe acest model, ajungandu-se la o greutate totala noua de 180 kg.

Noile jante sunt invelite in anvelope radiale Dunlop®, care dispun de o combinatie exceptionala de tipar fibros si material rezistent. Anvelopele au dimensiuni de 50,6 cm in spate si de 53,1 cm in fata, fiind sufficient de inalt si asigurand o tractiune performanta.

YFZ450X dispune de o forta de oprire excelenta, multumita franelor pe disc hidraulice din fata si rotorului usor din spate.
Printre dotarile de top ale acestui model includem si panoul de instrumente, care cuprinde mai multe contoare si indicatoare informative: temperatura lichidului de racire, treapta de viteza, nivelul de combustibil, viteza si altele.
Noul YFZ450X este disponibil in varianta Albastru/Alb sau in cea de Rosu/Alb.

Te-ar putea interesa si:

KTM DUKE - 30 de ani de motociclism pur, naked 

In ceea ce priveste gama KTM DUKE, ultimii 30 de ani pot fi descrisi printr-un singur cuvant: evolutie. De la inceputurile umile in 1994 pana la statusul curent ca simbol al performantei si al inovatiei, numele KTM DUKE a trecut testul timpului. ...

CITESTE MAI MULT
Taguri