Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Prezentare atv Kawasaki Mule 4010 Trans4x4 2010


Prezentare atv Kawasaki Mule 4010 Trans4x4 2010
  25.02.2010

Primul Mule a fost fabricat in 1988, cand Kawasaki a dorit sa ofere fermierilor si celor din domeniul constructiilor un vehicul capabil sa indeplineasca cele mai serioase si dificile sarcini. In 2010, schimbarile revolutionare continua si cu seria Mule 4000. Noutatile includ noi suporturi de pahare pentru sofer si pasagerul din fata, cutii duble pentru manusi si un compartiment pentru depozitare foarte mare in fata. Cel mai important lucru insa, este faptul ca Transcab este acum echipat cu EPS- electric power steering, si un motor V-Twin cu injectie digitala de combustibil.

Desi Mule 4010 este acum disponibil cu un model de cabina standard cu o singura bancheta, configuratia actuala permite transformarea Mule-ului dintr-un model capabil sa transporte 362 kilograme cu o bancheta de 127 cm, intr-un model care este gata sa transporte 4 persoane si inca 180 kilograme in plus, pe o bancheta de doar 76 cm. In orice situatie, Mule este capabil sa tracteze o remorca cu o masa totala de 544 kg.

Pentru a insista asupra functiei sale principale de vehicul utilitar, Mule este limitat la o viteza de 40 km/h. 4010 este pus in miscare de un motor industrial de 617 cc V-Twin care acum dispune si de DFI, Digital Fuel Injection. DFI este creata sa compenseze in mod automat pentru schimbarile de presiune atmosferica, aer si temperatura motorului pentru a porni mai usor in diferite conditii. Asadar, pentru cei care utilizeaza acest vehicul in conditii de frig, iarna, cu un plug sau pentru tractare, EFI este un mare plus pentru pornirile in conditii de temperaturi de inghet. Motorul industrial a fost gandit pentru o functionare intensa, fiind dotat cu un radiator si ventilator de capacitate mare. Mai mult, acesta este construit si izolat pentru a minimiza vibratiile, zgomotul si uzura.

Dupa cum am mai mentionat, noutatea anului 2010 o reprezinta EPS-ul, astfel ca acest vehicul de 720 kilograme va fi mult mai usor de directionat si controlat. Pentru a elimina posibilitatea consumarii bateriei din cauza unitatii de directie electrica, EPS-ul functioneaza doar atunci cand motorul este pornit. Franele sunt hidraulice, jantele din otel sunt de 23 inch, insa suspensia are o cursa cam mica de doar 9,9 cm in fata si 7,2 cm in spate.

Mai mult este confortabil, este usor de urcat si coborat din el si este silentios, fiiind potrivit pentru uzul in gospodarie, in preajma animalelor si oamenilor. Pretul pentru acest Mule este de 10.699 $, iar modelul diesel costa cu 1300$ mai mult.

© 2020 atvrom.ro Toate drepturile rezervate