Clasa Polaris RZR: update-uri pentru 2020

Clasa Polaris RZR: update-uri pentru 2020

23.04.2020

Urmatoarea generatie de vehicule SSV Polaris RZR se impune pe piata prin introducerea lui RZR PRO XP

Constructorul american a luat prin surprindere lumea off road-ului prin adaugarea in lineup-ul sau de modele a lui RZR 800 in 2007, si de atunci a continuat sa aduca inovatii pe segmentul de SxS-uri de performanta. RZR 800 a fost urmat de lansarea primului side-by-side Polaris sport cu 4 locuri (gama XP). Modelul 2014 RZR XP 1000 a marcat o alta aditie importanta in portofoliul Polaris oferind variantele cu 2 si 4 locuri proiectate pentru off road extrem. Din 2014, producatorul si-a consolidat pozitia prin introducerea motoarelor Turbo si a suspensiei moderne Dynamic Suspension. Corpul vehiculelor, styling-ul si sasiul au ramas aceleasi.

Actualul sezon face trecerea la nivelul urmator de SxS-uri Extreme Performance RZR prin adaugarea modelului RZR Pro XP, care se remarca prin fiabilitate inalta si performanta de top. „Platforma Pro XP a fost gandita in cele mai mici detalii”, iar modelul de fata promite sa fie „cel mai capabil, agil si versatil RZR construit vreodata”.

Cockpit-ul se remarca prin amplasarea joasa a scaunelor reglabile, iar interiorul este proiectat sa imbunateasca ventilatia. Cabina este mai spatioasa si mai confortabila. Spatiul mai larg de depozitare este un alt plus.

Manevrabilitatea la viraje este un atu important si permite riderilor cu un stil agresiv de pilotare sa abordeze cu incredere orice teren, oricat de accidentat. Modelul Pro XP dispune de cea mai recenta versiune Ride Command, de sistem audio 400-watt Rockford Fosgate, Bluetooth si de antena GPS, utila in cazul in care faceti o plimbare cu grupul pe drumuri off road.

SSV-ul Pro XP utilizeaza un motor turbo mai mare, pe racire cu lichid, capabil sa livreze o putere impresionanta de 181 cp. Imbunatatiri considerabile si la nivel de acceleratie. Pilotul poate rula cu viteza optima pe sectiuni mai inguste si pe portiunile tehnice. Sistemul AWD a fost upgradat pentru situatiile in care rotile aluneca cu trei grade.

Un sasiu nou. Toate cele trei modele din familia Pro XP se caracterizeaza prin latimea de 64", dar sasiul dintr-o bucata mai lung ofera un ampatament de 96" pentru stabilitate mai mare pe drum drept si pentru o manevrabilitate crescuta. Ampatamentul de 96" plaseaza modelul Pro intre RZR XP si Can-Am X3. Cabina ROPS cu design oversize este construita cu otel de diametru 2-inch in loc de 1.75", fiind cea mai rezistenta de pe piata la momentul actual.

Componentele suspensiei au fost regandite pentru garda la sol imbunatita si pentru o durata de serviciu mai mare. Toate cele trei modele au suspensie fata cu cursa de 20-inch si spate cu cursa de 22-inch. Modelul de baza dispune de amortizoare ajustabile Walker Evans Needle Valve, iar varianta Ultimate detine cea mai noua versiune 2.0 FOX live Valve Dynamix.

Alte inovatii: axe de opt ori mai puternice, transmisie cu 39% mai puternica, cel mai rezistent sasiu. Filtru de aer modern pentru ventilatie optima si o durata mai lunga de viata a curelei. Inginerii Polaris pretind ca designul noului ambreiaj prelungeste viata curelei de doua ori. Anvelopele de 30 inch Maxxis Carnivore ofera un transfer excelent al puterii la sol. Sunt cele mai mari cauciucuri montate pe un SSV de latimea 64" si contribuie la o garda la sol de 14.5-inch, fiind in top in industrie.

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO Thunder Racing Team, pe locul 5 la Raliul Dakar

Riderul CFMOTO THUNDER RACING TEAM, Antanas Kanopkinas si vehiculul CFORCE 1000 au obtinut pozitia a cincea in clasa QUAD.  Antanas Kanopkinas a reusit o performanta impresionanta la Raliul Dakar, securizand a 5-a pozitie la clasa QUAD. Cea mai...

Citeste mai mult