Polaris lanseaza si varianta cu doua locuri a UTV-ului militar cu motor turbo diesel: 2017 MRZR-D2

Polaris lanseaza si varianta cu doua locuri a UTV-ului militar cu motor turbo diesel: 2017 MRZR-D2

13.03.2017
Ca parte a unei companii foarte inovatoare, Polaris Government & Defense ofera clientilor sai militari cele mai avansate tehnologii si capabilitati adpatate la nevoile lor, concretizate in vehicule robuste, cu mare performanta in dezvoltare, testare si productie.

Modele UTV Polaris Defense Turbo Diesel MRZR-D2

“In 2013 am lansat MRZR, ceea ce a dus la o rapida dotare pentru Fortele Speciale si subsecvent, la selectarea platformei pentru programul SOCOM LTATV”, a declarat Jed Leonard, directorul diviziei Polaris Government & Defense. “Capacitatea de inovare si imbunatatirii a Polaris continua. Si, odata cu lansarea variantei cu doua locuri, clientii nostri au de acum o mai mare flexibilitate in misiunile lor.

MRZR 4 MRZR D4 MRZR 2

Platforma MRZR este flexibila si modulara, in vederea unor diferite utilizari, variind de la transport de personal (mici unitati de lupta sau auxiliare), pana la vehicul de comanda si control, evacuare in zone cu accidente sau transport echipamente in teren accidentat. Vehiculele au fost proiectate si s-au dovedit de mare sprijin, fiind fiabile, usor de intretinut si, mai ales, la preturi accesibile.

Polaris MRZR-D2 2017

Multa lume e de acord ca MRZR-urile au redefinit mobilitatea usoara si off-road in randul vehiculelor militare si constituie baza dotarii de acest gen in armatele SUA, precum si ale aliatilor. 2017 Polaris MRZR-D2 se bazeaza pe un motor in patru timpi SOHC, cu trei cilindri Turbo Diesel, racit cu lichid, de 993cc, cu posibilitate selectabila de tractiune 2WD/4WD, cu transmisie automata CVT P/R/N/L/H, cu dimensiunile platformei de 82 x 124.5 x 51.8 cm, avand greutatea de 856 kg, un rezervor de 35,9 l motorina, ce asigura o autonomie impresionanta. Sistemul de suspensii se bazeaza pe brat dublu tip A, cu o cursa de 30,5 cm pe fata si brat independent Trailing cu cursa de 30,5 si pe spate. Beneficiaza de servodirectie, ca standard.