Snowmobilele Polaris, la inaltime in sezonul 2019

Snowmobilele Polaris, la inaltime in sezonul 2019

29.11.2018

Producătorii de snowmobile au și ei parte de provocări având în vedere că trebuie să țină pasul cu evoluția tehnologică. Așa că atunci când un constructor cum este de exemplu Polaris pare să fi luat o „pauză”, putem suspecta că urmează să vină cu noutăți.

Pentru sezonul 2018, vestea mare de la americani a constat în introducerea snowmobilelor Titan, modele extreme crossover remarcabile datorită performanțelor utilitare cu care sunt înzestrate. Lansarea acestora pe piață a fost precedată de o serie de inovații ca platforma AXYS în 2015 și dezvăluirea snowmobilelor AXYS RMK în 2016 și a modelelor 144” AXYS anul trecut.

După toate aceste progrese intense, lineup-ul de snowmobile Polaris se individualizează prin noul Polaris EVO care a beneficiat de optimizări pentru a mulțumi generațiile tinere de rideri sau pe aventurierii la început de drum. De asemenea, 2019 Polaris Indy XC 850 se bucură de recenzii favorabile din partea revistelor de profil.

Cea mai importantă știre pentru sezonul 2019 Polaris o constituie, însă, motorul 850 Patriot complet diferit și care nu descinde din blocul 700 twin, deosebindu-se astfel de motorul 800. Nici prioritățile nu mai sunt aceleași, întrucât dacă înainte eforturile se îndreptau înspre o greutate tot mai redusă, noul 850 își propune ca obiectiv creșterea durabilității simultan cu menținerea unei greutăți optime. Livrarea puterii și cuplul depășesc așteptările.

Motorizarea 850 Patriot este prezentă pe toate modelele de snowmobile Polaris Pro-RMK ale liniei 2019.

De fapt, mai multe modele sunt disponibile atât în varianta nouă 850, cât și cu versiunile de motor anterioare, 600 și 800. Doar câteva nu dispun de opțiunea 850, printre acestea numărându-se snowmobilele Polaris Titan, RMK Assault și Adventure. De pildă, snowmobilul Polaris 550 Indy Adventure 155' 2019 păstrează motorizarea 550 Fan Engine, 2 cilindri, 544cc, răcire cu ventilator.

Reprezentanții Polaris au afirmat că raportul putere-greutate este mai bun cu aproximativ 10% față de concurenți.

Pentru pasionații sporturilor extreme, acest lucru poate însemna că un model pentru zăpadă adâncă de înaltă performanță așa cum este noul snowmobil mountain se va preta pilotării sport agresive. Ușor, puternic și foarte bine adaptat traseelor montane, acesta oferă un răspuns excelent la comenzi și o interfață sensibilă rider-vehicul, devenind un partener de încredere pentru întreceri și acrobații sau competiții, pe scurt destinat pilotării în cele mai solicitante condiții.

 

Pentru segmentul mountain, adiția suspensiei față PRO-RMK REACT determină o abordare cu mai multă încredere a obstacolelor, o pilotare de precizie care solicită mai puțin pilotul astfel încât oboseala resimțită după o zi de distracție pe traseul preferat este redusă. Totodată, suspensia PRO-RMK REACT facilitează urcarea pantelor.

Polaris și-a mobilizat echipa de ingineri în proiectul dezvoltării motorizării în 2 timpi și noului motor 850 Patriot încă din 2013, cu mult înainte de introducerea lui Rotax 850 E-TEC proiectat de creatorul snowmobilelor Ski-Doo și Lynx, compania canadiană BRP. Inginerii au avut deplină libertate în crearea design-ului pentru 850 Patriot, însă următoarele criterii au fost un „must”: durabilitate și accelerație înalte, răspuns promt.

 

 

Te-ar putea interesa si:

2024 KTM RC 8C Limited Edition, pregatit pentru circuit! 

Limitat la doar 100 unitati construite manual, modelul 2024 KTM RC 8C aduce nivele de performanta fara precedent pe circuit, alaturi de credentiale READY TO RACE pentru a concura la Grand Prix. KTM RC 8C este alimentat de un motor 889 cc parallel-...

Citeste mai mult