2018 Can-Am Outlander North Edition 650 vs. Yamaha Grizzly EPS LE
Atat ATV-ul Outlander North Edition 650 fabricat de Can-Am, cat si modelul Yamaha Grizzly EPS LE au fost special proiectate pentru a face fata conditiilor dure, in zone cu climat rece.
Daca vremea este una tipica de iarna, nu inseamna ca trebuie sa renunti la distractie. Producatorii Yamaha si Can-Am au creat editii speciale pentru ATV-urile cele mai populare in randul pilotilor care in afara de a manifesta interes pentru activitati de agrement, se axeaza pe ducerea la bun sfarsit a sarcinilor de munca solicitante in medii offroad foarte dificile.
Yamaha Grizzly 700 LE EPS a cucerit un numar impresionant de fani, mai ales in America de Nord, dovedindu-se nu doar potrivit pentru distractie, ci si extrem de capabil datorita dotarilor echilibrate si puterii. Motorul 708cc cu un singur cilindru este completat de transmisia Ultramatic CVT.
Can-Am Outlander 650 se bazeaza pe motorul Rotax V-Twin de 649, 6cc care livreaza 62 cai putere. Pe piata este acum disponibil si modelul ATV Can-Am Outlander MAX 650 North Edition, al carui pachet complet de dotari moderne include si manerele incalzite reglabile pentru pilot, aparatori de noroi si un parbriz mai inalt. Prin urmare, la bordul acestui ATV chiar si cele mai rele conditii de vreme devin mai usor de suportat.
2018 Yamaha Grizzly EPS LE ofera beneficiul scaunelor incalzite si protectia impotriva vantului, aducand in plus o schema grafica deosebita si jante din aliaj.
Pe de alta parte, modelul Outlander 650 dispune de troliu WARN de 1361 Kg cu ghidaj rola si se individualizeaza prin schema grafica pe alb Arctic si rotile din aluminiu.
Fiecare pilot trebuie sa decida care model este mai potrivit necesitatilor si aspiratiilor sale. Este o hotarare grea, avand in vedere durabilitatea si fiabilitatea specifica marcii Yamaha vs. puterea si performantele legendare ale produselor BRP. Preturile celor doua ATV-uri nu difera cu mult.
2018 GRIZZLY EPS LE | 2018 OUTLANDER NORTH EDITION 650 | |
Motor | 708cc liquid-cooled DOHC 4-stroke; 4 valves | Rotax 649.6 cc V-twin, liquid cooled |
Putere | 48 cp | 63 cp |
Diferential | 2WD, 4WD, diferential blocabil 4WD; | Moduri slectabile 2WD / 4WD cu diferential fata autoblocant Visco-Lok QE |
Transmisie | Ultramatic cu trepte de viteza H, L, N, R, P | CVT, P / R / N / H / Extra Low L |
Dimensiuni | 81.5 x 48.4 x 60.2 inch | 86 x 46 x 61.4 inch |
Greutate | 712 lbs | 726 lbs |
Anvelope fata | AT26 x 8-12 Maxxis MU05Y | ITP Terracross 26 x 8-14 |
Anvelope spate | AT26 x 10-12 Maxxis MU06Y | ITP Terracross 26 x 10-14 |
Garda la sol | 11.3 inch | 11 inch |
Rezervor | 4.76 galoane | 5.4 galoane |
Suspensie fata | Independenta dubla wishbone; cursa 7.6 inch | brat dublu tip A, amortizoare pe ulei |
Suspensie spate | Independenta doubla wishbone; cursa 9.1 inch | TTI independenta cu amortizoare pe ulei |
Frana fata | Discuri hidraulice | 2 discuri ventilate 214mm, etriere cu 2 pistoane |
Rear Brakes | Un disc hidraulic | 1 disc ventilat 214mm, etrier cu 2 pistoane |
Capacitate de tractare | 110 lbs fata / 198 lbs spate | 100 lbs fata / 200 lbs spate |
Capacitate de remorcare | 1,322 lbs | 1,300 lbs |
Te-ar putea interesa si:
Noua colectie de echipamente Husqvarna 2024 a fost conturata de originile unice ale mostenirii scandinave a brandului si ofera optiuni diversificate pentru pasionatii de doua roti, atat pentru riderii care folosesc motocicleta ca partener practic pen...
Citeste mai mult