O noua motocicleta Hayabusa in 2019

O noua motocicleta Hayabusa in 2019

20.02.2018

Motocicleta Suzuki GSX1400R s-ar putea sa fie lansata anul urmator

Motociclistii ingrijorati de disparitia puternicei Hayabusa, „monarhul” incoronat al liniilor drepte, mai au o speranta. Suzuki este ocupat sa inlocuiasca modelul de 1440cc in 2019, conform presei japoneze de profil, care de obicei nu prea se inseala in previziuni. Aceleasi informatii ne parvin si din publicatia online italiana Insella.

‘GSX1400R’ Hayabusa, se presupune, va beneficia de un nou sasiu cu suspensii semi-active si control ABS in viraje, iar lansarea sa este preconizata sa aiba loc in apropierea datei aniversare care celebreaza 20 de ani de la aparitia variantei originale 1340cc, introdusa pe piata in 1999.

Suzuki nu prea s-a evidentiat in cadrul targurilor de toamna de motociclete, prezentand doar o versiune restilizata a modelului SV650. Cu toate acestea, in 2018 a urmat o lansare majora – cea a motocicletei GSX-R1000, despre care am putea spune ca redefineste notiunea de Superbike modern.

O noua motocicleta Hayabusa in 2019 - motocicleta suzuki gsx r1000

O noua motocicleta Hayabusa in 2019 - suzuki

Chiar daca in viitorul apropiat nu se anunta noi modele, nu inseamna ca vom avea mai putine aparitii Suzuki, ci doar un lineup mai restrans. Cateva modele de inalta performanta, printre care merita mentionate GSX-R600, GSX-R750 si Hayabusa, nu dispun inca de optimizari, fiind normal ca toata lumea sa se astepte la un upgrade pentru a indeplini limitele de emisii obligatorii pentru noile modele (introduse incepand cu 2017).  Cele trei motociclete Suzuki amintite raman in continuare pe site-urile de vanzari, dar sunt disponibile in limita stocului.

Surse Suzuki din UK sustin ca fabrica din Japonia nu va permite ca un model definitoriu pentru brand, cum este Hayabusa, sa se acopere de uitare, sugerand ca urmeaza cu certitudine o inlocuire.

Inca din 2015, Suzuki a atras atentia sugerand fanilor ca o noua Hayabusa ar putea ajunge pe linia de asamblare o data cu dezvaluirea „Conceptului GSX”.

O crestere a capacitatii ar contura o directie opusa celei urmate de Kawasaki, care a stors 200 cp din 1000 cc prin supraalimentarea ultimului sau sport-tourer, de abia lansat pe piata, motocicleta Kawasaki Ninja H2 SX.

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO si Aspar Team vor lupta impreuna pentru titlurile Moto2 si Moto3 

Producatorul chinez va sustine echipa spaniola in provocarile din Campionatul Mondial CFMOTO si Aspar Team isi unesc fortele in 2024 pentru a cuceri titlurile in Moto2 si Moto3. Echipa spaniola va fi prezenta pe toate circuitele din Campionatul Mo...

Citeste mai mult