Noul Can-Am Outlander MAX 500

Noul Can-Am Outlander MAX 500

21.02.2014

Can-Am Outlander MAX este un ATV Bombardier care poate fi convertit de la configuratia pentru doua persoane la cea de o singura persoana in cateva secunde.

In termeni de stil, ATV-ul afiseaza un design robust, cu faruri agresive si linii unghiulare ale caroseriei. Iar in termeni de simt practic, Can-Am Outlander MAX este prevazut cu portbagaje polivalente si ofera un spatiu de stocare spate de 21.4 litri.

Merita de asemenea mentionat ca noul "Can-Am Outlander MAX" este prevazut cu un cadru inovativ SST G2 din otel sudat cu sistem Geometric Contact Control, care este semnificativ mai dur si mai durabil decat cadrele normale. Jantele de 12” sunt “incaltate” cu anvelope off-road, iar modelul este de asemenea prevazut cu frane hidraulice cu discuri de 214mm.

Can-Am Outlander MAX 500 este propulsat de un motor de 499.6cc, V-twin, racit cu lichid, SOHC, 8 valve (4 valve/cilindru) care este imperecheat cu o transmisie CVT.

ATV-ul ofera urmatoarele avantaje:

- motor Rotax V-Twin
- transmisie variabila continua CVT
- raport putere/greutate best-in-class
- radiator de mari dimensiuni cu capacitate de racire sporita
- cutie de aer cu doua camere
- rezervor de mari dimensiuni de 20.44 litri
- cadru SST G2
- suspensie spate TTI Torsional Trailing Arm Independent
- suspensie fata brat dublu cu sistem dive-control
- diferential fata autoblocant Visco-Lok
- discuri de frana de 214mm
- caracteristici de confort pentru pasager
- portbagaje polivalente cu sistem Linq Quick-Attach
- spatiu de stocare spate de 21.4 litri
- faruri cu un output total de 230 Wati
- indicator de bord multifunctional digital
- sistem de convertire a portbagajului din spate in scaun

Performanta best-in-class – motorul Rotax 500 ofera putere de neegalat pentru performanta iesita din comun

Intotdeauna in treapta potrivita – transmisia variabila continua presupune ca ATV-ul este intotdeauna in treapta de viteza potrivita. Pentru usurinta folosirii, puteti conta pe frana de motor pentru a va incetini cand mergeti la vale.

Capacitate mai buna de racire – radiatorul mai mare si mai eficient ofera aproape dublul capacitatii de racire, pastrand motorul rece pentru performanta optima. Capacitatea radiatorului a crescut cu 14 kW multumita ultimelor inovatii ingineresti.

Autonomie sporita – faceti calatorii mai lungi si rezolvati-va treburile mai bine datorita rezervorului de combustibil de mare capacitate.

Aer mai curat pentru motor – noua cutie de aer a fost reconfigurata si plasata la o locatie mai intalta si mai centrala pentru filtrarea si procesarea aerului. Cutia de aer are un design cu doua camera, capturand aerul murdar intr-o portine a cutiei si aerul curat in cealalta inainte de a trimite aerul la motor.

Design mai eficient – cadrul de ultima generatie SST G2 cu Geometric Contact Control incorporeaza o noua geometrie pentru integritate structurala, durabilitate si manevrabilitate mai buna.

O mai buna directie – modelul ofera geometrie dive-control pentru mai bune viraje la colturi si o dinamica de franare mai buna. Cursa suspensiei de 22.9 cm mareste confortul si agresivitatea pe traseu.

Control mai bun – exclusiv pentru Can-Am, Visco-Lok este un sistem de blocare a diferentialului fata.

Putere de franare - franele fata/spate folosesc discuri de mari dimensiuni de 214mm pentru o putere de franare sporita.

Te-ar putea interesa si:

Husqvarna Motorcycles a dezvaluit prototipul Svartpilen 801

Producatorul suedez va lansa o noua motocicleta pe 19 martie! Modelul 2024 Svartpilen 801 este conceput sa livreze o combinatie puternica de performanta, agilitate si stil contemporan.   Cu o greutate de numai 181 kg si alimentat de un motor co...

Citeste mai mult