Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YZF-R6 ABS '18

Yamaha YZF-R6 ABS '18
Yamaha YZF-R6 ABS '18
Yamaha YZF-R6 ABS '18
Yamaha YZF-R6 ABS '18
Yamaha YZF-R6 ABS '18
Yamaha YZF-R6 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YZF-R6 ABS 2018 este o motocicletă de calibru Moto GP care se încadrează perfect atât pe asfaltul circuitelor competiționale cât și pe străzile orașelor, oferind de fiecare dată o accelerație de inegalat cu care să puteți depăși atât competiția cât și obstacolele. Triplă campioană a competițiilor super sport mondiale, YZF-R6 a demonstrat în repetate rânduri că deține toate calitățiile necesare oricărui campion pentru obținerea victoriei. Motorizarea modernă de 117cp cu 4 cilindri este piesa vedetă a acestei motociclete, un motor de 599cc eficient ce oferă un consum mediu și o accelerație extraordinară alături de o putere cuplu remarcabilă, sistemele de control al tracșiunii și schimbare rapidă a treptelor de viteză venind în ajutor pentru un rulaj constant fără pierderi de putere. Cadrul modern Deltabox, forjat din aluminiu rezistent și ușor, oferă un control optim, suspensiile optimizate asigură stabilitate și manevrabilitate de top, iar poziția de pilotare îmbunătățită aduce un plus de agilitate și control pentru a putea străpunge cu ușurință traseele competiționale dar și pentru a vă putea strecura cu ușurință prin traficul orașului. Indiferent de mediul de rulare, Yamaha YZF-R6 va domina orice tip de asfalt asigurând rezultate de top oricărui pilot, indeferent de gradul său de îndemânare, fiind un vehicul fiabil ce se adaptează utilizatorului asigurându-i toată distracția și adrenalina dorită.

- motor 4 timpi, răcit cu lichid, DOHC, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, 599cc, 117cp
- sistem electric de pornire
- cutie de viteze cu 6 trepte cu sistem QSS de schimbare rapidă a treptelor
- transmisie pe lanț
- rezervor de combustibil uşor, de 17 litri, din aluminiu
- consum de 6.6 L/100km
- cadru Deltabox din aluminiu
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 120 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, cursă 120 mm
- frână față hidraulică cu discuri duble și etriere radiale, 320 mm
- frâmă spate hidraulică, 1 disc, 220 mm
- parte frontală agresivă, cu lumini de poziţie cu LED duale
- carenaj faţă şi parbriz cu eficienţă aerodinamică
- sistem de control al tracțiunii
- YCC-T, YCC-I, ABS şi D-Mode
- poziţie de pilotaj îmbunătăţită, pentru un control accentuat
- șasiu spate extraplat din magneziu turnat sub presiune CF

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.