Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YZF-R1 ABS '18

Yamaha YZF-R1 ABS '18
Yamaha YZF-R1 ABS '18
Yamaha YZF-R1 ABS '18
Yamaha YZF-R1 ABS '18
Yamaha YZF-R1 ABS '18
Yamaha YZF-R1 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YZF-R1 ABS 2018. Vârful de lance al seriei Yamaha super sport, YZF-R1 este una dintre cele mai rapide motociclete din lume, regăsindu-se în top 10, și a fost proiectată pentru a domina și supune orice tip de asfalt, fie că vorbim de cel al circuitelor competiționale sau de șoselele orașelor, având capacitatea de a se integra perfect în ambele peisaje. Ingineria modernă, piesele și sistemele performante alături de design-ul de vehicul pe 2 roți impecabil specific renumitului brand, însumează un model de exceție pregătit să vă ducă la următorul nivel, unul unde adrenalina și distracția sunt nelimitate. Motorul de 998cc cu 4 cilindri paraleli livrează o putere remarcabilă de 197cp și o accelerație explozivă ce poate ajunge cu ușurință pănă la 300km/h, păstrând în același timp un angrenaj constant fără pierderi la comutarea treptelor. Cadrul Deltabox din aluminiu cu ampatament scurt asigură o agilitate crescută și un control optim la orice viteză, iar supensiile dezvoltate pentru curse vor oferi manevrabiltiatea de top de care aveți nevoie pentru a depăși orice obstacol. Adăugați un sistem perfomant ABS de frânare precisă, sisteme de control la demarare și de control la ridicarea roții din față și veți obține o motocicletă unică ce vă provoacă să vă depășiți limitele cu orice ocazie, oferindu-vă toate atuurile de care aveți nevoie pentru a vă face remarcat și pentru a avea parte de o experiență de pilotare sigură și luxoasă.

 - motor cu 4 cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 998cc, 197cp
- chiulasă de compresie înaltă
- pornire electrică
- cutie de viteze cu 6 trepte cu sistem QSS de schimbare rapidă a treptelor
- admisie de aer de mare volum
- transmisie pe lanț
- capacitate rezervor 17L
- consum 7.2L/100km
- cadru Deltabox din aluminiu, cu ampatament scurt
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 120 mm
- suspensie spate link-type cu basculă cu amotizor, cursă 120 mm 
- sistem de suspensii dezvoltat pentru curse
- frână față hidraulică cu discuri duble, 320 mm
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 220 mm 
- ABS cu sistem unificat de frânare
- carcasă inspirată de YZR-M1 MotoGP
- țeavă de eşapament din titan şi tobă de eşapament de tip „patru în unu”
- controlul ridicării roţii din faţă şi controlul demarării
- roţi din magneziu, rezervor de combustibil din aluminiu
- tablou de bord LCD Thin Film Transistor (TFT - tranzistor cu peliculă subţire)

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.