Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YZ125 '18

Yamaha YZ125 '18
Yamaha YZ125 '18
Yamaha YZ125 '18
Yamaha YZ125 '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YZ125 2018. Una dintre cele mai accesibile motociclete de motocross de pe piață, YZ125 oferă avantajele necesare pentru a duce la bun sfârșit orice competiție, permițându-vă de fiecare dată să fiți cu un pas mai aproare de victorie. Motorizarea extrem de eficientă este proiectată cu capacitatea ideală vehiculelor de acest tip și anume 125cc pentru a asigura un raport consum/putere optim. Cadrul ușor și rezistent din aluminiu asigură controlul crescut de care aveți nevoie pe traseu iar furca telescopică inversă și suspensia spate monocross cu basculă și amortizor îi asigură motocicletei o stabilitate crescută și o manevrabilitate de top, reducând șocurile provocate de terenul off road al circuitului. Adăugați un carburator Keihin și un ambreiaj cu acționare rapidă, amebele ușor de reglat și veți întelege de ce punctul forte al modelului este eficiența, fiind proiectat să reducă pe cât posibil timpul pe traseu pentru rezultate excepționale. Acest model se va adapta cu ușurință oricărui pilot, devenind astfel o motocicletă fiabilă și de încredere pregătită să domine orice circuit.

- motor cu 1 cilindru, în 2 timpi, 125cc, 33cp, YPVS
- pornire cu kickstarter
- cutie viteze 6 trepte
- transmisie pe lanț 
- rezervor de 8L
- cadru semi double cradle ușor și rezistent din aluminiu
- furcă telescopică inversă AOS, cursă 300 mm
- suspensie spate link-type monocross cu basculă și amortizor, cursă 315 mm
- frâne hidraulice cu 1 disc, 250 mm față, 245 mm spate
- mecanism de reglare a ambreiajului cu acționare rapidă
- carburator Keihin 38mm usor de reglat
- scărițe late pentru manevrabilitate crescută

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.