Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha XT1200ZE Super Tenere Raid Edition '18

Yamaha XT1200ZE Super Tenere Raid Edition '18
Yamaha XT1200ZE Super Tenere Raid Edition '18
Yamaha XT1200ZE Super Tenere Raid Edition '18
Yamaha XT1200ZE Super Tenere Raid Edition '18
Yamaha XT1200ZE Super Tenere Raid Edition '18
Yamaha XT1200ZE Super Tenere Raid Edition '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha XT1200ZE Super Tenere Raid Edition 2018. Complet echipată pentru a străbate trasee lungi și solicintate în orice condiții de vreme, Super Tenere Raid Edition reprezintă o ediție specială a modelului standard XT1200ZE, proiectată să ofere mai multă eficiență pe traseu și să asigure atât pilotului cât și pasagerului condiții luxoase și calitative de pilotaj. Pusă în mișcare de un motor moden cu 2 cilindri în linie, livreză o accelerație de inegalat și datorită sistemului de control al tracțiunii, vehiculul se poate adapta diverselor tipuri de teren, oferind de fiecare dată puterea necesară pentru a depăși cu bine orice provocare. În lista atuurilor principale putem regăsi o manevrabilitate de top, alături de un grad sporit de confort date de cardanul cu amortizoare, suspensia spate cu monoamortizor, reglabilă electric, cadrul cu țeavă tuulară din oțel și șaua confortabilă dublă, toate aceastea fiind menite să ofere stabilitate pe traseu pentru a fi mereu in control deplin asupra vehiculului indiferent de dificultatea traseului. Specificațiile de ultimă generație sunt completate de un design modern și dinamic ce oferă pe lângă agilitate crescută și un look atractiv pentru a vă putea face remarcat de fiecare dată atât tehnic cât și vizual.

 - motor cu 2 cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 1199cc, 110.5cp
- injecţie electronică de benzină
- pornire electrică
- cutie de viteze cu 6 trepte
- transmisie pe cardan 
- cardan cu amortizoare de ambreiaj din cauciuc
- sistem de control a tracţiunii, regulator de viteză şi Yamaha D-Mode
- rezervor de combustibil de 23L şi
- cadru cu țeavă tubulară din oțel
- suspensie față cu frucă telescopică inversă, cursă 126 mm 
- suspensie spate link-type cu basculă și monoamortizor, preîncărcare reglabilă şi recul de amortizare, cursă 190 mm
- frână față hidraulică cu discuri duble, 310 mm
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 282 mm
- sistem inteligent unificat de frânare
- roţi din aluminiu cu spiţe solide şi anvelope fără cameră
- portbagaje laterale, parbriz înalt, placă de protecţie, faruri de ceaţă
- înălţime reglabilă a şeii, de la 845 mm la 870 mm
- şa dublă fără cusături
- instrumente LCD cu indicator al poziţiei treptei de viteză

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.